درآمد 22.29 میلیون دلاری برای تنیسور محبوب روسی؛

شاراپووا تنها زن ورزشکار حاضر در لیست پردآمدترین ورزشکاران 2013

سره نا و شاراپووا در فینال زنان

فینال تمام‌ اسپانیایی در تنیس مردان رولان‌ گاروس

رافائل نادال و داوید فرر در قسمت مردان و سره‌نا ویلیامز و ماریا شاراپووا در قسمت زنان دیدارهای فینال رولان گاروس را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۹۱۰۶
فینال تمام‌ اسپانیایی در تنیس مردان رولان‌ گاروس

رافائل نادال و داوید فرر با شکست حریفانشان راهی دیدار پایانی تنیس رولان گاروس شدند.

رافائل نادال در مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد فرانسه در یک بازی دیدنی و نفس‌گیر موفق شد نوواک جوکوویچ، مرد شماره یک جهان را 3 بر 2 شکست دهد و راهی دیدار فینال شود. نادال با این بازی نشان داد چرا به او سلطان تنیس در زمین خاکی می‌گویند. نادال ست نخست این دیدار را با نتیجه 6 بر 4 به سود خود به پایان برد. در ادامه جوکوویچ به بازی برگشت و موفق شد با نتیجه 6 بر 3 ست دوم را به نام خود ثبت کند. ست سوم با بازی کوبنده نادال شوع شد. این تنیسور اسپانیایی که انگیزه زیادی داشت تا به روند مثبت خود پس از مصدومیتش ادامه دهد، موفق شد با نتیجه 6 بر یک جوکوویچ را شکست دهد تا بازی به ست چهارم بکشد. ست چهارم با بازی برابر دو تنیسور بزرگ دنیا ادامه داشت تا اینکه در نهایت جوکوویچ موفق شد 7 بر 6 نادال را شکست دهد و بازی را به ست تعیین‌کننده پنجم بکشاند. نادال در ست پنجم قدرت خود را به حریف صربستانی‌اش دیکته کرد و موفق شد 9 بر 7 به پیروزی برسد تا این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان ببرد.

در دیگر دیدار نیمه‌نهایی داوید فرر با شکست جو ویلفرد سونگای فرانسوی به اولین فینال خود در یک رقابت گرنداسلم تنیس صعود کرد. مرد شماره چهار تنیس جهان موفق شد در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر حریف فرانسوی‌اش را شکست دهد تا حریف هموطنش نادال در فینال این رقابت‌ها شود.

به این ترتیب رافائل نادال و داوید فرر در قسمت مردان و سره‌نا ویلیامز و ماریا شاراپووا در قسمت زنان دیدارهای فینال رولان گاروس را برگزار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها