اردن میزبان است

درخواست فدراسیون بسکتبال ایران رد شد

اردن میزبان بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیاست اما چندی پیش اعلام شد که این کشور از میزبانی انصراف داده است.
کد خبر: ۵۶۸۸۹۱
درخواست فدراسیون بسکتبال ایران رد شد
مسئولان فیبا آسیا به دنبال درخواست ایران مبنی بر برگزاری مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا، اعلام کردند که این رقابت‌ها طبق برنامه قبلی در اردن برگزار خواهد شد چراکه این کشور تصمیمی برای انصراف از میزبانی ندارد.
با وجودیکه فیبا آسیا، اردن را به عنوان میزبان بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا معرفی کرده بود، چندی پیش اعلام شد که این کشور از میزبانی انصراف داده است.

البته این خبری بود که سایت فیبا آسیا هیچ اطلاع رسانی رسمی در مورد آن انجام نداد و حتی نامه‌ای هم مبنی بر انصراف اردن از میزبانی برای فدراسیون بسکتبال ارسال نشد. با این حال مسئولان فدراسیون بسکتبال با توجه به شنیده‌ها و در نظر گرفتن اینکه نمایندگان ایران در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا، پیش از شرکت در این رقابت‎ها آمادگی مشروط خود را برای برگزاری پیکارهای باشگاه‌های آسیا اعلام کرده بودند، به صورت رسمی پیشنهاد برگزاری این مسابقات در ایران را به فیبا آسیا اعلام کردند.

در همین راستا مدیرعامل باشگاه ماهان هم که به عنوان تنها نماینده ایران سهمیه شرکت در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا را کسب کرده است هم آمادگی رسمی خود را برای برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرد.

این در حالی است که مسئولان فیبا آسیا در پاسخ به درخواست ایران خبر انصراف اردن را رد کرده و تاکید کرده‌اند که طبق برنامه و تصمیم قبلی مسابقات به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها