سخنگوی قوه قضاییه تایید کرد

صدور حکم اعدام برای یک روحانی مقیم قم

توهم شیشه، جن ساخت قاتل‌ها معمولا وقتی پای میز محاکمه نشانده می‌شوند، بهانه‌های عجیب و غریب زیادی مطرح می‌کنند. برای نمونه مدتی قبل مرد جوانی به نام احمد به اتهام قتل، دادگاهی شد و ادعا می‌کرد چون دوستش جن‌ها را سراغش می‌فرستاده تا اذیتش کنند، دست به قتل زده است.
کد خبر: ۵۶۸۰۰۴
جن در آینه اخبار وحوادث

شاهدان این حادثه تلخ می‌گویند احمد و دوستش علی هر دو به مخدر شیشه اعتیاد داشته‌اند به این شکل که آنها بیشتر مواقع در تعمیرگاه علی که در جنوب شرق تهران قرار داشت، شیشه می‌کشیدند و عاقبت همین مصرف مخدر شیشه باعث شد یکی از آنها دچار توهم شده و دیگری را با این بهانه که با اجنه‌ها ارتباط برقرار کرده، بکشد.

شاهدان این جنایت ادعا می‌کنند قاتل مدام از این حرف می‌زده که دوستش برای اذیت‌کردن او چند جن را اجیر کرده است.

به همین دلیل روز حادثه احمد در حالی که چاقویی زیر پیراهن خود پنهان کرده بود به تعمیرگاه مقتول رفته و او را با چند ضربه چاقو از پا در می‌آورد، به این ترتیب شاهدان ماجرا بلافاصله با پلیس تماس گرفته و به این شکل ماموران کلانتری 157 تهران قاتل شیشه‌ای را در صحنه جنایت دستگیر می‌کنند.

آدم و اثاثیه‌های جن‌زده

باورکردنش سخت است که یک کلاهبردار بتواند به بهانه جن‌زده بودن اعضا، اسباب و اثاثیه منزل یک خانواده میلیون‌ها تومان به جیب بزند، اما این ماجرا مدتی قبل در تهران اتفاق افتاد و در جریان آن ماموران پلیس آگاهی تهران زن میانسالی را دستگیر کردند که به بهانه جن‌گیری علاوه بر به جیب‌زدن میلیون‌ها تومان پول نقد، اسباب و اثاثیه خانه طعمه خود را هم صاحب شده بود.

او برای عملی‌کردن نقشه‌اش به طعمه خود گفته بود، جن‌ها زندگی‌اش را تسخیر کرده‌اند و همه مشکلات آنها یعنی از درد پای پدرش تا بد اخلاقی همسرش به دلیل حضور جن‌هاست، اما زن شیاد به همین مقدار قانع نبود و به طمعه‌اش گفت، وسایل خانه آنها هم طلسم شده و باید از شر آن رها شوند.

به این ترتیب زن کلاهبردار اسباب و اثاثیه و حدود پنج میلیون تومان از طعمه خود گرفت و پا به فرار گذاشت و سرانجام با پیگری‌های کارآگاهان پلیس در حالی به دام افتاد که اسباب و اثاثیه طعمه اش را در خانه خود به کار گرفته بود.

جن‌ها و طلاهای طلسم شده

مدتی قبل در اصفهان زن میانسالی دستگیر شد که از یکی از طعمه‌های خود به بهانه باطل‌کردن طلسم و دور‌کردن بلا یک کیلوگرم طلا و 60 میلیون تومان پول نقد گرفته بود.

زن کلاهبردار برای به جیب‌زدن طلاها و پول‌های نقد طعمه‌های خود نقشه عجیبی کشید بود. او بعد از این‌که اعتماد اعضای یک خانواده را به دست آورد به آنها هشدار داد تا مدتی دیگر بیماری خطرناکی گریبان آنها را خواهد گرفت، چرا که اجنه برای اذیت و آزار اعضای خانواده طلسم‌های سختی را به کار گرفته‌اند.

زن شیاد آنقدر خوب نقش بازی کرد که وقتی به طعمه‌هایش گفت طلا و جواهرات آنها از سوی اجنه نفرین شده و هر لحظه ممکن است یکی از آنها جان خود را از دست بدهد، اعضای خانواده دو دستی همه طلاهای خود را در اختیارش گذاشتند تا او طلسم را باطل کند، اما زن کلاهبردار بعد از به دست آوردن طلاها و پول نقد ناپدید شد تا این‌که پلیس او را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کرد.

این خانه جن دارد

وجود جن یا موجودات ماورایی در خانه‌های مسکونی یکی از سوژه‌های داغ فیلم‌های سینمایی است، اما این ماجراها همیشه در عالم فیلم و برنامه‌های نمایشی کلید نمی‌خورد، مدتی قبل اهالی یک آپارتمان مسکونی در شمال تهران به دلیل سر وصداهای عجیبی که شب‌ها از درون یکی از واحدهای ساختمان به گوش می‌رسید تصمیم به ترک خانه خود گرفتند، این ماجرا وقتی رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت که یکی از ساکنان این آپارتمان به نام ناهید به همسایه‌هایش گفت شب‌ها سر و صداهای عجیبی را می‌شنود.

برخی ساکنان آپارتمان که باور این قضیه برایشان مشکل بود، تصمیم گرفتند خودشان ماجرا را از نزدیک بررسی کنند به همین دلیل تعدادی از آنها شبی را در واحد جن‌زده سپری کرده و هنگامی که با گوش خود سر و صداهای مشکوک را شنیدند در تصمیم خود برای فروش آپارتمان جدی‌تر شدند، اما مدتی بعد درحالی که ناهید مشغول جمع‌آوری وسایل خانه‌اش بود با صحنه عجیبی روبه‌رو شد؛ چند بلندگوی کوچک به طرز ماهرانه‌ای در لابه‌لای اسباب و اثاثیه خانه او کار گذاشته شده بود. آنجا بود که زن جوان منبع صداهای ناشناخته را پیدا کرد و ماجرا را با ماموران پلیس درمیان گذاشت.

ماموران پلیس هم بعد از تحقیقات اولیه دریافتند، مدتی قبل زن جوان با یکی از همسایه‌های خود که مدیر ساختمان هم بوده، اختلاف پیدا کرده است. مدیر ساختمان هم برای این‌که زن جوان را مجبور به ترک ساختمان کند، خیلی ماهرانه بلندگوهای کوچک را در خانه او کار گذاشته و برای فراری‌دادن همسایه خود سناریوی خانه جن‌زده را کلید زده بود.

جن‌های نسخه پیچ

به کمک اجنه بیماران را درمان می‌کنم؛ این جمله مخصوص زن شیادی بود که ادعا می‌کرد، اجنه به او روش درمان همه بیماری‌های صعب‌العلاج را می‌گویند.

راز کلاهبرداری‌های این زن زمانی فاش شد که طعمه‌های او بعد از پرداخت پول و چند جلسه درمانی بیماریشان بهبود پیدا نکرد و ناچار برای پس گرفتن پول خود دست به دامن ماموران پلیس شدند.

جالب است بدانید زن کلاهبردار که تحصیلاتش تا مقطع سیکل بود برای فریب‌دادن طعمه‌های خود از آنها می‌خواست عکس‌های رادیولوژی خود را در اختیارش بگذارند تا او با بررسی آنها و کمک گرفتن از اجنه برایشان نسخه بپیچد.

این زن شیاد آنقدر برای خود بازار داغی درست کرده بود که بیماران جلوی خانه او صف می‌کشیدند و در طول روز نوبت ویزیت به تعدادی از بیماران ساده‌لوح نمی‌رسید.

علاوه بر این ماموران پلیس در تحقیقات خود متوجه شدند زن کلاهبردار از طعمه‌های خود برای ویزیت 10 تا 30 هزار تومان گرفته و به آنها وعده داده که به کمک اجنه، انرژی درمانی و باطل‌کردن طلسم، بیماریشان را درمان کند.

با به دست آمدن این اطلاعات ماموران به محل زندگی زن کلاهبردار در استان البرز رفتند و او را با مقدار زیادی مهره‌های سفید، مهر باطل‌کردن طلسم و لوازم دعا نویسی دستگیر کردند.

دکتر جن به اتاق عمل

عمل جراحی به دست جن‌ها برای یک خانواده ثروتمند، اما ساده‌لوح 380 میلیون تومان آب خورد. آنها فریب زوج شیادی را خورده بودند که می‌گفتند اجنه باید فرزندانشان را جراحی کنند تا بلا و خطر از آنها دور شود. زن و شوهر رمال، ادعا می‌کردند آنقدر با اجنه ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند که گاهی آنها را داداشی‌ صدا می‌زنند.

کلاهبردارها به بهانه‌های مختلفی مانند فراری دادن اجنه یا این‌که جن‌ها در شکم دختر و پسر خردسال خانواده تخم‌ریزی کرده‌اند و باید به دست اجنه جراحی شوند تا خطر بزرگی که آنها را تهدید می‌کند برطرف شود میلیون‌ها تومان به جیب زده بودند.

زوج شیاد برای جلب اعتماد طعمه خود ادعا کرده بودند عمل جراحی آنقدر حساس است که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود و تنها از عهده جن‌ها برمی‌آید. آنها برای عملی‌کردن نقشه شوم خود فرزندان زوج ساده‌لوح را تحویل گرفته و یک روز بعد آنها را بی‌هوش به پدر و مادرشان بازگرداندند و ادعا کردند عمل جراحی جن‌ها موفقیت‌آمیز بوده است.

پس از مدتی زوج مالباخته متوجه شدند فریب کلاهبردارها را خورده‌اند به همین دلیل ماجرا را با ماموران پلیس درمیان گذاشتند، ماموران هم بعد از چهره‌نگاری از متهمان و تحقیقات گسترده متهمان را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها