مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا با ایستادن دو نماینده شایسته کشورمان روی سکوهای قهرمانی و نایب قهرمانی دسته فوق سنگین به پایان رسید.
کد خبر: ۵۶۷۷۵۷
اقتدار فوق سنگین های نوجوان ایرانی با کسب 6 طلا و نقره

به گزارش جام جم ورزشی، علیرضا سلیمانی، نایب قهرمان نوجوانان جهان دقایقی پیش با مهار وزنه های 155 کیلوگرم در یکضرب و 200 کیلوگرم در دوضرب، با حدنصاب مجموع 355 کیلوگرم ضمن کسب مدال های طلای یکضرب و دوضرب، مدال طلای مجموع این دسته را از آن خود کرد و عنوان قویترین مرد نوجوان آسیا را به دست آورد.
دیگر نماینده کشورمان در این وزن پیمان جان بود که در حرکت یکضرب 150 کیلوگرم را بالای سر برد و در دوضرب هم وزنه 190 کیلویی را مهار کرد. به این ترتیب پیمان جان با حدنصاب مجموع 340 کیلوگرم، بعد از سلیمانی هر سه مدال نقره دسته فوق سنگین را به دست آورد و نایب قهرمان دسته فوق سنگین آسیا شد.
این دو وزنه بردار نوجوان فروردین ماه امسال در رقابتهای جهانی ازبکستان هم روی تخته رفتند که سلیمانی با حدنصاب مجموع 358 کیلوگرم نایب قهرمان شد و پیمان جان با رکورد مجموع 333 کیلوگرم در رده پنجم ایستاد.
در پایان پانزدهمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا کاروان وزنه برداری کشورمان با کسب 9 مدال طلا، 6 نقره و یک برنز به کار خود خاتمه داد. پیش از این علیرضا دهقان در دسته 85 کیلوگرم، سه مدال طلا، امیرحسین فضلی در دسته 94 کیلوگرم، سه مدال طلا، میلاد رشیدی در دسته 94 کیلوگرم، سه مدال نقره و رامین ولی پور در دسته 69 کیلوگرم، یک مدال برنز به دست آورده بودند.

رده بندی امتیازی مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا متعاقابا اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها