زورگیران را شناسایی کنید + عکس

تصادف ساختگی شگرد سارقان خشن بود

کلاهبردار حرفه ای پورشه سرقت می کرد

اخاذی از رانندگان با تصادف ساختگی

کلاهبردار حرفه ای که خودروهای مدل بالا ازجمله پورشه را سرقت و در تصادف ساختگی از رانندگان پراید و نیسان اخاذی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۷۷۲۱
اخاذی از رانندگان  با تصادف ساختگی

چهارشنبه شب گذشته فردی در تماس با پلیس 110 اعلام کرد راننده خودروی پورشه و پراید پس از تصادف در حال نزاع و زدوخورد هستند. بلافاصله گشت کلانتری شهرک قدس در محل تصادف در بلوار دادمان حاضر شد. پس از بررسی ها مشخص شد راننده خودروی پورشه پس از تصادف با یک دستگاه پراید راننده آن را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

در ادامه راننده پراید که دچار خونریزی شده بود به مراکز درمانی منتقل شده و ماموران متوجه شدند راننده پورشه قصد فرار از صحنه تصادف را دارد. با دستگیری راننده پورشه و انتقال او به کلانتری او خودش را مصطفی 43 ساله معرفی کرد.

در بررسی های تخصصی مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه کیفری در رابطه با کلاهبرداری است. با استعلام پلاک خودروی پورشه نیز مشخص شد خودرو شب گذشته از سعادت آباد سرقت شده است.

با روشن شدن موضوع سارق 43 در بازجویی ها مدعی شد با پرسه زدن در مناطق شمال و غرب پایتخت خودروهای گران قیمت از جمله پورشه، پرادو، سانتافه و بنز را پس از غفلت رانندگان سرقت می کند و همان روز در یک تصادف ساختگی با خودروهای مدل پایین مانند پراید، پیکان و نیسان از رانندگان اخاذی کرده و متواری می شود.

در ادامه کلاهبردار پورشه سوار مدعی شد وقتی با رانندگان خودروهای مدل پایین تصادف می کردم ادعا می کردم که قرار کاری مهمی دارم و راننده مقصر می تواند با پرداخت 700 هزار تا دو میلیون تومان از صحنه تصادف برود، اگر هم آنها از پرداخت پول خودداری می کردند آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دادم. با هر خودرو بین دو تا چهار بار تصادف می کردم و بعد آن را در خیابان رها می کردم.

سرهنگ مهرداد بیژن نیا رئیس کلانتری 134 شهرک قدس با اعلام این خبر، افزود: تحقیقات بیشتر در خصوص سایر جرایم متهم ادامه دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی آزار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
۰
۰
اینجا مقصر اصلی قانون است چرا این حیوان با این همه سابقه این مرد نابغه كثیف را میگیرند بعد این حیوان درنده را ولش میكنند چرا؟ مردم چه گناهی كردند به كی پناه ببرند چرا این سگ اعدام نمیكنند تو جامعه ول میچرخه ؟ هیچ جای دنیا مثل ایران نیست كه مجرم راست راست بچرخه و هر كاری بخواهد بكنه .. فقط اعدام ...

نیازمندی ها