فردی که با معرفی خود به عنوان مهندس و خیر نیکوکار از خانم های جوان و جویای کار در مشهد کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۷۳۸۲
کلاهبردار دو چهره دستگیر شد

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: خانمی با تنظیم دادخواستی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کرد و اظهار داشت: فردی که خود را مهندس معرفی می کرد ابتدا با تماس تلفنی و سپس قرار ملاقات مدعی شد که قصد کمک به نیازمندان دارد.

اما این فرد کارت عابر بانک زن جوان را از محل کارش سرقت و پس از سه روز مبلغ 48 میلیون میلیون ریال از حساب او به صورت انتقال به کارت دیگری سرقت کرده است.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و صاحب حساب بانکی که وجه سرقت شده به آن منتقل شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

این فرد که یک زن بود علام داشت: فردی که خود را دکتر «م» معرفی می کرد و برای کارهای نظافت منزلش با من تماس داشت، قبل از اینکه مرا استخدام کند در تماس تلفنی ازمن خواست در میدان بسیج همدیگر را ملاقات کنیم. او در محل با چرب زبانی اعلام داشت کارت ملی همراهش نیست و از من خواست تا مبلغ 40 میلیون ریال به حساب بانکی ام منتقل و سپس از بانک برداشت و به او بدهم که این کار را انجام دادم و فریب حرف هایش را خوردم.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در پیگیری این پرونده با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این کلاهبردار حرفه ای که متولد 1352 می باشد در مواجهه حضوری با شاکیان پرونده ناچار به بیان حقیقت شد و اعتراف کرد با اسامی متعدد (امیر، سعید، بابک) در سطح شهر خود را معرفی و مرتکب کلاهبرداری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: تحقیقات از این متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها