مسمومیت یکی از قربانیان راز جاعل حرفه ای را فاش کرد

شگرد عجیب مرد تبهکار برای معافیت پزشکی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای که با دریافت مبالغ بالای 10 میلیون تومان از متقاضیان مسکن ، 400 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۲۲۸
دستگیری کلاهبردار 400 میلیون تومانی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دریافت شکایت های متعدد شهروندان از فردی به نام «ح - خ» مبنی براینکه نامبرده با معرفی و جعل عنوان نماینده یکی از پروژه های واگذاری مسکن مبالغ بالای 10 میلیون تومان بابت واگذاری واحدهای تعاونی مسکن و تنظیم فرم قولنامه از هر کدام از شکات دریافت کرده است با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:در ابتدای تحقیقات و در بررسی سوابق متهم مشخص شد که نامبرده در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری نیز به اتهام کلاهبرداری از طریق کلانتری شهر جدید هشتگرد دستگیر و به دادسرا معرفی اما با سپردن وثیقه آزاد شده بود بنابراین ماموران به آدرس اعلامی در پرونده وی مراجعه کردند اما با توجه به اینکه آدرس وجود خارجی نداشت و متهم در آنجا یافت نشد ماموران اقدامات اطلاعاتی خود را در جهت شناسایی آدرس واقعی وی آغاز کردند.

سرهنگ گل صباحی اظهارداشت: با پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان البرز در نهایت مخفیگاه نامبرده در شهر جدید هشتگرد شناسایی و پس از اطلاع و اطمینان از حضور متهم در منزل و محاصره کامل ساختمان، با هماهنگی مقام قضایی و رعایت جوانب احتیاط وارد منزل متهم شدند.

متهم کلاهبردار به منظور تحت تاثیر قرار دادن ماموران اقدام به خودزنی می کند که با عکس العمل به موقع ماموران از ادامه عمل نامبرده ممانعت و پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: این فرد در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از متقاضیان مسکن مهر اعتراف کرد و طبق برآوردی که در این خصوص صورت گرفت مشخص شد که وجوه دریافتی از متقاضیان 400 میلیون تومان بوده است.

گفتنی است؛ تاکنون 34 نفر از مالباختگان که مربوط به استان البرز می باشند شناسایی و شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها