بهزاد غلامپور: در پرسپولیس کم نمی‌گذارم

بهزاد غلامپور، مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس تصریح کرد که با وجود تمام جوسازی‌ها، هر کاری از دستش برآید برای قرمزها انجام خواهد داد.
کد خبر: ۵۶۷۱۹۰

با این‌که گفته می‌شد رویانیان به دایی تاکید کرده است از انتخاب دستیاران استقلالی با توجه به حساسیت هواداران این تیم خودداری کند، اما سرمربی جدید سرخپوشان که دفعه گذشته حضورش روی نیمکت این تیم، یحیوی را جانشین عابدزاده کرده بود این بار نیز بهزاد غلامپور را به عنوان مربی دروازه‌بانان معرفی کرد تا دوباره حساسیت‌هایی در این زمینه ایجاد شود. موضوعی که غلامپور قبول ندارد و می‌گوید فوتبال مدت‌هاست حرفه‌ای شده و می‌خواهد هر کاری از دستش بر می‌آید برای پرسپولیس انجام دهد.

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با جام‌جم ورزشی با بیان این مطلب افزود: این تصور کسانی است که دوست دارند هواداران پرسپولیس را مقابل من قرار دهند، در تمرین نخست ما با پرسپولیس همه اعضای کادر فنی مورد استقبال قرار گرفتیم، استثنایی هم در مورد من وجود نداشت. بنابراین به جای این‌که از همین ابتدا منفی فکر کنیم، اجازه و فرصت کار کردن بدهیم و منتظر روزهای خوب بمانیم، حاشیه‌سازان هم بهتر است رنگ‌ها را کنار بگذارند و تمامش کنند.وی درباره همکاری‌اش با علی دایی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: هماهنگی خوبی بین ما هست، چیزی که در همکاری موثر یک گروه تاثیر دارد همین همفکری و هماهنگی است، ما با این ویژگی به پرسپولیس آمده‌ایم تا کمک کنیم، مفید باشیم و از فصل قبل بهتر نتیجه بگیریم. من تجربه حضور در تیم پرطرفدار را دارم و از سطح توقع هواداران نیز آگاهم. هر جا دایی برود، می‌روم و سعی دارم کارم را همان طور که او می‌خواهد خوب انجام دهم، بنابراین در پرسپولیس هم کم نمی‌گذارم.

غلامپور درباره دروازه‌بانان فصل قبل پرسپولیس و عملکرد آنها گفت: نیلسون یکی از بهترین دروازه‌بان‌های خارجی لیگ بود، علاوه بر عملکرد فنی توانست خیلی خوب با هواداران ارتباط برقرار کند. رضا محمدی هم جوان با انگیزه‌ای است که قرارداد دارد و می‌ماند و می‌تواند آینده بهتری داشته باشد. باید منتظر بمانیم تا تکلیف مذاکره با نیلسون معلوم شود، زیرا در این مورد علی دایی تصمیم‌گیرنده اصلی است.

نیلسون در پرسپولیس می‌ماند

نیلسون، دروازه‌بان برزیلی تیم پرسپولیس پس از گفت‌وگو با علی دایی از همراهی پرسپولیس برای یک فصل دیگر خبر داد و عنوان کرد که بزودی قرارداد خود را تمدید می‌کند.

علی دایی علاوه بر این‌که شخصا با نیلسون صحبت کرده، گفت‌وگویی هم با مدیر برنامه‌های وی داشته است. قرار شد این دروازه‌بان برزیلی فصل آینده هم در پرسپولیس حضور داشته باشد. گفته می‌شود نیلسون امروز با حضور در محل باشگاه، قرارداد یک ساله داخلی می‌بندد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها