ستاره های بداخلاق مستطیل سبز چه کسانی هستند؟

پسران بد فوتبال/ تصاویر

بالا رفتن قیمت ارز بیشتر ضربه را به برخی از مربیان خارجی فوتبال ایران وارد ساخت تا جایی که یکی از آنها حاضر شده برای همکاری با فدراسیون فوتبال به جای دلار، ریال دریافت کند.
کد خبر: ۵۶۷۱۱۸
ماجرای عجیب مربی خارجی و مطالبه ریال به جای دلار!


به گزارش جام جم ورزشی، بالا رفتن قیمت ارز ضربات جبران ناپذیری را به برخی از مربیان خارجی وارد ساخت تا جایی که آنها مجبور هستند یا تهران را ترک کنند و یا برای امضای قرارداد به راه های دیگر متوسل شوند. یکی از این دست مربیان، نناد نیکولیچ کروات است؛ فردی که به عنوان استعدادیاب کارش را در باشگاه فولاد خوزستان آغاز کرد و بعدها به سمت سرمربیگری تیم فوتبال جوانان نیز رسید.
این مربی که خیلی وقت بود خبری از او منتشر نمی شد در تازه ترین مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال اعلام کرده حاضر است مربی تیم فوتبال جوانان شود و به جای دلار ، ریال دریافت کند.  او که چند صباحی بیرون از گود مانده حتی حاضر شده به عنوان دستیار سوم سرمربی تیم جوانان نیز کارش را شروع کند اما با تمام این تخفیف های داده شده، پیشنهادش با مخالفت مسئولان فدراسیون فوتبال مواجه شد.
مخالفت کفاشیان و ماجدی با پیشنهاد نیکولیچ در شرایطی بود که امروز برخی منابع رسمی از حضور دوباره این مربی کروات در تیم فوتبال جوانان خبر دادند. با این حال ماجدی سرپرست کمیته جوانان در گفت و گو با خبرنگار جام جم ورزشی تاکید کرد که فدراسیون علاقه ای به استفاده از این مربی کروات نداشته و خبرهای منتشر شده در خصوص همکاری نناد با تیم جوانان صحت ندارد.
پس از حضور بلاژویچ درفوتبال کشورمان، پای مربیان کروات به ایران باز شد. بگوویچ و نیکولیچ از نخستین مربیانی بودند که طعم دلارهای ایرانی زیر زبانشان رفت و سالیان سال نیز چراغ خاموش زیر قراردادهایی را امضاء می کردند که معمولا رقمش درشت بود. اما با بالا رفتن قیمت دلار ستاره بخت این دست از مربیان نیز خاموش شد تا جایی که امروز به وضعیتی دچار شده اند که نیکولیچ حاضر شده برای همکاری با فدراسیون فوتبال قرارداد ریالی امضا کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها