در فوتبال جزیره مهم ترین اخبار نقل و انتقالات به منتفی شدن حضور رونالدو در من یونایتد و مخالفت رونی برای پیوستن به آرسنال مربوط می شود.
کد خبر: ۵۶۷۰۱۱
پولدار انگلیسی ، ناکام بزرگ نقل و انتقالات


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ جدایی قریب الوقوع لوییز سوارز از لیورپول خبر مهم دیگری است که مطبوعات انگلیسی در روزهای گذشته درباره آن بسیار نوشته اند. همچنین ناکامی تیم متمول منچستر سیتی برای جذب بازیکنان مختلف در روزهای گذشته نیز خبر ساز شد. این باشگاه با همه ثروتی که دارد تا امروز در راه جذب بازیکنانی نظیر فالکائو، سوارز، ویا و کاندوگبیا ناکام بوده است.
ناکامی من سیتی در راه جذب کاندوگبیا
باشگاه منچستر سیتی که از مدت ها پیش به دنبال جذب هافبک سویا بود با مخالفت این باشگاه در راه جذب کاندوگبیا با شکست مواجه شدند. جفری کاندوگبیا همچنان با سویا قرارداد دارد و باشگاه سویا هم اعلام کرده تا زمانی که قراردادش به اتمام نرسیده است به او اجازه نمی دهند که به تیم دیگری برود. سران من سیتی حاضر شده بودند که برای این انتقال 35 میلیون یورو بپردازند. کاندوگبیا که  چهار سال دیگر با سویا قرارداد دارد رئال مادرید را هم مشتری خود می دید.
تاتنهام به دنبال ستاره پورتو
تاتنهام که در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت برای جذب ستاره تیم پورتو دست به کار شد. آندرس ویلاس بوآس سرمربی تاتنهام مهاجم تیم پورتو یعنی جکسون مارتینز را به هر قیمتی می خواهد.  بر اساس گزارش تایمز، تاتنهام جدی ترین مشتری مهاجم گلزن پورتو به شمار می رود که در این فصل 26 گل برای تیمش به ثمر رساند. تاتنهام برای جذب این بازیکن 18 میلیون پوند هزینه خواهد کرد.
ویا در راه لیگ برتر جزیره
خبر  دیگری که از تاتنهام به گوش می رسد این است که این باشگاه برای جذب داوید ویا مهاجم بارسلونا دست به کار شده است. تاتنهامی ها فعلا پیشنهاد 12 میلیون یورویی خود را به بارسلونا ارائه داده اند اما هنوز مشخص نیست که در روزهای آینده هیچ اتفاقی نمی افتد. با این وجود تاتنهامی ها امیدوارند که در روزهای آینده این انتقال عملی شود.
آرسنال به دنبال مدافع لیورپول
آرسنال برای جذب مدافع لیورپول یک پیشنهاد 12 میلیون یورویی به مسئولان لیورپول ارائه داده است. مارتین اسکرتل از بودن در لیورپول دیگر راضی نیست و قصد دارد از این تیم جدا شود. آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال از مدت ها پیش این مدافع را مد نظر داشت.  اسکرتل اخیرا گفته که بدترین فصل عمر فوتبالی خود را سپری کرده و حالا می خواهد به تیمی برود که دوباره بتواند فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کند.
کریستال پالاس با انتقال زاها موافقت کرد
باشگاه تازه صعود کرده به لیگ برتر انگلیس یعنی کریستال پالاس با انتقال بازیکن خود یعنی زاها به منچستر یونایتد موافقت کرد. زاها که در آستانه انتقال به من یونایتد قرار دارد یک قرارداد 15 میلیون پوندی منعقد خواهد کرد البته او هنوز یک سال دیگر با کریستال پالاس قرارداد دارد. این بازیکن از سوی تیم های آرسنال و چلسی هم پیشنهاداتی داشت اما در نهایت منچستریونایتد را انتخاب کرد.
بروما از چلسی جدا می شود
جفری بروما در آستانه جدایی از چلسی قرار دارد و مقصد بعدی این بازیکن نیز آیندهوون هلند معرفی شده است. یک سال دیگر از قرارداداین مدافع با چلسی باقی مانده است اما او دیگر علاقه ای به ماندن در این تیم ندارد. مدیربرنامه های این بازیکن مذاکرات با آیندهوون را تایید کرده و گفته که بروما به احتمال بسیار زیاد از فصل آینده در لیگ هلند بازی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها