محافظ شخصی بن لادن مطرح کرد:

دروغ اوباما و چگونگی مرگ بن لادن

یکی از محافظان شخصی بن لادن مدعی است که بن لادن توسط نیروهای ویژه آمریکا در «عملیات جرونیمو» کشته نشده بلکه وی به محض حمله این نیروها به محل سکونتش در ابیت آباد پاکستان برای اجتناب از دستگیر شدن، خود را منفجر کرده است.
کد خبر: ۵۶۶۸۷۰
دروغ اوباما و چگونگی مرگ بن لادن

نبیل نعیم عبدالفتاح، رهبر سابق جهاد اسلامی مصر و یکی از محافظان شخصی بن لادن در مصاحبه با روزنامه گلف نیوز گفت: داستان دفن بن لادن، رهبر سابق القاعده در دریا مشکوک بود. بارک اوباما،‌ رئیس جمهوری آمریکا درخصوص اینکه بن لادن در دریا دفن شده، دروغ گفته است.

بن لادن به دنبال حمله نیروهای ویژه آمریکا به محل سکونتش و پس از آنکه دو تن از محافظانش را کشتند و به پای او نیز شلیک کردند، کمربند انفجاری خود را منفجر کرد و جسدش متلاشی شد. او این اقدام را انجام داد تا هیچ سرنخی برای تشخیص در اختیار نیروهای ویژه آمریکا نگذارد.

عبدالفتاح افزود که وی در زمان مرگ بن لادن در ابیت آباد نبوده اما این‌ها را یکی از بستگان بن لادن شنیده است.

عبدالفتاح که یکی از محافظان شخصی بن لادن نیز بوده، تاکید کرد که بن لادن در 10 سال آخر عمرش همیشه یک کمربند انفجاری به تن دشته و هرگز نمی‌خواست تا خود را به آمریکایی‌ها تسلیم کند.

وی افزود: سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا قصد داشتند تا بن لادن را زنده دستگیر کنند اما محاسبه درستی نکردند. او برای اینکه به دست آمریکایی‌ها نیفتد خود را منفجرکرد. بن لادن می‌خواست تا رازهایش را با خود دفن کند و حامیان بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس داشت که برای او پول می‌فرستادند. او می‌خواست که آن‌ها را از هرگونه مشکل و دردسری دور نگه دارد. او قسم خورده بود که رازهایش را با خود دفن می‌کند.

عبدالفتاح ضمن اشاره به اینکه این احتمال وجود دارد که یکی از حامیان بن لادن، به وی خیانت کرده باشد، گفت: نفوذ در میان اشخاص نزدیک بن لادن بسیار سخت بود. محافظان شخصی وی تنها افراد یمنی و سعودی بودند که توسط احزاب مخالف استخدام نشده بودند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
۰
۰
بن لادن وپرورش دهندگانش در آتشند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها