11 خرداد آخرین مهلت ثبت نام در آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام آزمون انگلیسی آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال تا 11 خرداد ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۶۶۷۶۸
11 خرداد آخرین مهلت ثبت نام در آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب، افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون درباره نحوه انصراف متقاضیان پس از ثبت نام قطعی، اظهارداشت: متقاضیان آزمون آیلتس در نظر داشته باشند که انصراف از شرکت در این آزمون بعد از ثبت نام قطعی امکان پذیر نیست.

مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: امکان تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و یا بالعکس پس از ثبت نام قطعی وجود دارد.

اقبالی در مورد زمان آزمون این دوره گفت: آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک این دوره در روز شنبه اول تیرماه برگزار و نتایج 15 تیرماه در سایت results.ielts.org اعلام می شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: علاقمندان آزمون آیلتس می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری های این آزمون ها به سایت ielts.iauset.com مراجعه کنند و در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net و یا با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ سایت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح نمایند تا کارشناسان ظرف کمتر از 24 ساعت به آن پاسخ گویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها