ستاره برزیلی با بدترین خاطره سانتوس را ترک کرد:

بدرقه از نیمار با کله خوک!

حمله مجازی هواداران سانتوس به ستاره برزیلی

نیمار دومین بازیکن گران قیمت بارسلونا

با اینکه هنوز دقیقا میزان دستمزد ستاره برزیلی و جدید بارسلونا اعلام نشده است اما روزنامه های محلی کاتالان خبر دادند که او تبدیل به دومین بازیکن گران قیمت باشگاه شده است.
کد خبر: ۵۶۶۶۹۸
نیمار دومین بازیکن گران قیمت بارسلونا


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ نیمار داسیلوا دی جونیور که روز یکشنبه بالاخره پیوستن خود به بارسلونا را حتمی کرد در بارسلونا کمتر از مسی دستمزد می گیرد اما با این حال دومین بازیکن گران قیمت تاریخ این باشگاه خواهد بود.

نیمار حتی از پویول، ژاوی ، فابرگاس و بقیه ستاره های قدیمی تر بارسلونا دستمزد بیشتری خواهد گرفت. از سویی در حالی که گفته می شود نیمار پول کمتر بارسلونا را به پیشنهاد نجومی رئال مادرید ترجیح داده است فاش شد که بارسلونا پیشنهاد مالی بیشتری را نسبت به رقیب مادریدی خود به نیمار ارائه داده بود و نیمار فقط به این دلیل قرارداد خود را با بارسا نهایی کرد.

مدیر برنامه های این بازیکن گفت: "بله، نیمار در بارسلونا دستمزدی نجومی می گیرد اما عشق او به بارسلونا را هم نباید از یاد ببرید. بارسلونا در قلب نیمار است و آمدنش به بارسلونا فقط به دلیل پول نبود." با این وجود فشارها همچنان بر روی نیمار وجود دارد . حمله هواداران سانتوس به نیمار در شبکه های مجازی روز گذشته حتی شدت بیشتری هم پیدا کرد و این ستاره برزیلی در فضای مجازی با حجم قابل توجهی از توهین ها روبرو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها