میان‌وعده‌ای خوشمزه و متفاوت

نه‌تنها بچه‌ها که همه افراد، عاشق میان‌وعده‌های خوشمزه و خوش‌طعم هستند ولی متاسفانه اغلب تصور می‌کنیم تهیه میان وعده‌ها در خانه یا کاری دشوار است و یا هزینه زیادی دارد. به همین دلیل هم معمولا خریدن تنقلاتی مانند چیپس و پفک را که طرفداران زیادی دارد، تنها راه‌حل می‌دانیم.
کد خبر: ۵۶۶۲۲۲

در حالی که میان‌وعده‌هایی مقوی و سرشار از خاصیت هم هست که می‌توانید آنها را با هزینه‌ای به نسبت کمتر، در خانه تهیه کنید. بنابراین به جای خرید چیپس و پفک و شکلات و... دست به کار شوید و این میان‌وعده خوش‌طعم را آماده کنید.

برای این کار، ابتدا باید میوه‌های خشک مورد علاقه‌تان را تهیه و آنها را در قطعاتی که خیلی هم نباید ریز باشد، خرد کنید. مثلا می‌توانید سیب، ​گلابی یا زردآلو را انتخاب کنید و آنها را پس از خشک کردن با هم مخلوط کنید. حالا کمی کشمش هم داخل میوه‌های خشک بریزید. سپس مقداری دانه آفتابگردان به آنها اضافه کنید. می‌توانید به دلخواه خودتان چند عدد بادام‌زمینی، بادام، گردو یا مغزهای دیگر را که البته باید بدون نمک باشد نیز به این مواد اضافه کنید و آنها را میل نمایید. البته اضافه کردن مغزها مهم نیست و در صورتی که تمایل نداشته باشید، بدون استفاده از آنها هم می‌توانید میان‌وعده را آماده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها