تکلیف مربیان تیم های اروپایی یکی پس از دیگری مشخص شده است اما نقل و انتقال های مهم اروپایی همچنان تنها بر اساس حدس و گمان پیش می روند.
کد خبر: ۵۶۵۰۴۱
لجبازی های رئال و بارسا با یکدیگر تمامی ندارد

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در میان تمام اخبار فوتبال اروپا پیوستن پسر 14 ساله دیوید بکام به تیم جوانان کویینز رنجرز پارک بسیار جالب توجه بود. بروکلین بکام گفته که می خواهد به جانشین شایسته ای برای پدرش تبدیل شود. از طرفی در روزهای اخیر اختلافات دو باشگاه رئال و بارسلونا بیشتر شده است. رئال روی هر بازیکنی دست می گذارد بارسا فورا مشتری آن بازیکن می شود و بارسا نیز برای جذب هر بازیکنی اقدام می کند رئال برای جذب همان بازیکن دست به کار می شود. لجبازی این دو باشگاه در روزهای اخیر بر سر جذب بازیکن اختلافات موجود بین این دو باشگاه را افزایش می دهد. 
• رافائل بنیتس که جای خود را بر روی نیمکت مربی گری چلسی به خوزه مورینیوی پرتغالی داده است مذاکرات خود را با پاری سن ژرمن فرانسه آغاز کرد. او به احتمال زیاد جانشین کارلو آنچلوتی در این تیم فرانسوی می شود.
• خوزه مورینیو در حالی که هنوز کار خود را در چلسی رسما آغاز نکرده است اعلام کرد که نیازی به دیوید لوییز ، مدافع 26 ساله و برزیلی این تیم ندارد. لوییز هم اکنون مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد.
• اندی کارول مهاجم 24 ساله تیم ملی انگلستان با تشدید مصدومیتش دیدارهای دوستانه تیم ملی کشورش مقابل ایرلند و برزیل را از دست داد. کارول که هم  اکنون به صورت قرضی در وست هام بازی می کند تا ژوئن قادر به بازی کردن نیست.
• فیل نویل بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جانشینی دیوید مویس که اکنون سرمربی من یونایتد است، معرفی شد. نویل ابراز امیدواری کرد که بتواند هدایت تیم دوم بندر لیورپول را در دست بگیرد.
• رییس باشگاه ناپولی در اظهار نظری جالب اعلام داشت که نام مربی فصل جدید این تیم را فعلا اعلام نمی کند و تنها می تواند بگوید که نام این مربی با حرف میم آغاز می شود. سرمربی جدید ناپولی هفته آینده معرفی می شود.
• مهاجم تیم اینترمیلان ایتالیا جمعه تحت عمل جراحی دست شکسته اش قرار می گیرد. آنتونیو کاسانو به گاتزو دلو اسپورت گفت که وی حداقل دو ماه نمی تواند فوتبال بازی کند.
• رییس باشگاه بارسلونا خروج مورینیو از فوتبال اسپانیا را اتفاق خوشحال کننده و مثبتی ارزیابی کرد. وی ابراز امیدواری کرد جوی منفی که مورینیو با حاشیه ها و جنجال هایش در سه سال اخیر در فوتبال اسپانیا به وجود آورده بود با رفتن وی به چلسی به سرعت از بین برود.
• فلورنتیو پرز رییس باشگاه رئال مادرید اعلام داشت که زین الدین زیدان بازیکن سابق و  اسطوره ای این باشگاه در آینده می تواند سرمربی رئال شود. پرز گفت: او همیشه در کنار تیم خواهد بود اما حالا زمان مناسبی  برای سرمربی شدن او در رئال نیست. او قطعا با کسب تجربه بیشتر می تواند سرمربی تیم شود.
• سرخیو آگوئرو ،مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی برای پیوستن به رئال مادرید ابراز علاقه مندی کرد. او هم اکنون از سوی این تیم پیشنهاد دارد این در حالی است که او دو سال پیش تا آستانه عقد قرارداد با رئال  پیش رفت اما پرز رییس باشگاه مانع شد.
• کایریاکاس پاپادوپولوس مدافع شالکه با یک قرارداد 12 میلیون یورویی راهی لیورپول می شود. مذاکرات لیورپول با پاپادوپولوس مارس آغاز شد که این مذاکرات اکنون نهایی شده است. 
• لوییز سوارز مهاجم تیم لیورپول انگلستان بر خلاف همه شایعات از این تیم نمی رود. سوارز که از اینترمیلان و یوونتوس پیشنهاد دارد می خواهد تا پایان قراردادش که در سال 2014 به اتمام می رسد در این تیم بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها