غلامعلی حدادعادل نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اعضای این ائتلاف مشی هاشمی‌رفسنجانی را قبول ندارند.
کد خبر: ۵۶۴۲۰۰
اعضای ائتلاف پیشرفت مشی هاشمی‌ را قبول ندارند

حدادعادل عصر امروز( یکشنبه) درحاشیه نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه امیرکبیردرجمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا با وجود عدم موضع‌گیری قالیباف در فتنه 88 با او ائتلاف کردید، اظهار داشت: درهمان چهارشنبه‌ای که بنده در تلویزیون درباره فتنه 88 صحبت کردم، قالیباف چند روز بعد از آن صحبت و فتنه را محکوم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که ولایتی عنوان کرده هاشمی‌رفسنجانی نقشی درفتنه 88 نداشته است، اظهار داشت: ممکن است قضاوت ما سه نفربه افراد یکسان نباشد، اما بنده، قالیباف و ولایتی مشی هاشمی ‌رفسنجانی را قبول نداریم و همین اشتراک باعث شد که ما کنار یکدیگر جمع شویم.

عضو ائتلاف پیشرفت درپاسخ به این سوال که محمدباقر قالیباف بعد ازمنتفی شدن نامزدی‌اش درسال 88،ستاد‌های خود را در اختیار میرحسین موسوی قرار داد، گفت: اینگونه نیست، اما برای اطلاع بیشترباید او را به دانشگاه امیرکبیر دعوت کنید.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درپاسخ به سوال خبرنگاری درباره نقاط ضعف و قدرت مجلس نهم اظهار داشت: من هیچ‌وقت درباره این موضوع توضیح نمی‌دهم.

وی همچنین درباره احتمال نامزدی‌اش برای ریاست مجلس گفت: این موضوع احتمالا درهفته آینده مشخص می‌شود و تاکنون تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام.

عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به این سوال که آیا شخصا برای وحدت اصولگرایان از عرصه کنار می‌روید، افزود: ما جواب مثبت به این سوال را در همان روزی که ائتلاف کردیم دادیم و زمانی که بنا شد ازمیان ما سه نفر یک نفر به عنوان نامزد نهایی معرفی شود، یعنی 70 درصد احتمال می‌دادیم که ما انتخاب نشویم.

حدادعادل خاطرنشان کرد: کاملا برای بنده قابل تصور است که من فرد نهایی نباشم؛ از روز اولی که ما وارد ائتلاف شدیم، جواب این سوال را دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قالیباف کناره‌گیری نکند، شما حتما کنار می‌روید، اظهار داشت: سازوکار ائتلاف پیشرفت، انتخاب یک نامزد است و تاکنون اینگونه بوده است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
۰
۰
آقای حداد مگر شما غیر از معلمی كار دیگری هم بلدید ؟
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
۰
۰
آقای حداد عادل:شما از خودت بگو كاری به دیگران نداشته باش/شما میخوای چكار كنی برا مردم /ملت ایران گمان ندارند كه شما توانایی این كار خطیر را داشته باشید هر فردی در كشور اگر در جایگاه خودش قرار گیرد معضلات كشور به خودی خود محو میشود/لازم است النظافت و من الایمان را رعایت كنیم نظافت اخلاق نظافت دین نظافت رفتار سیاسی و اسلامی مگر مسلمان غیبت میكند مگر مسلمان ترور شخصیت میكند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها