عزیز محمدی: مربیان در کنار هم مشکلات را بیشتر درک می‌کنند

رییس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: هر چه مربیان بیشتر با هم در ارتباط باشند مشکلاتشان را بیشتر درک می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۸
عزیز محمدی: مربیان در کنار هم  مشکلات  را بیشتر درک می‌کنند


عزیز الله محمدی، در حاشیه جلسه هیات مدیره کانون مربیان ایران درباره این جلسه اظهار کرد: بعد از برگزاری مجمع کانون مربیان و انتخابات هیات مدیره این اولین جلسه‌ای بود که با حضور اعضای اصلی و علی البدل برگزار شد که در آن ضمن انتخاب هیات رییسه و مشخص شدن شرح وظایف آن، مسائل دیگری نیز مطرح شد. البته در این جلسه منصور ابراهیم زاده به دلیل سفر به کربلا و حسین فرکی به دلیل جراحی پایش غایب بودند.

وی در ادامه گفت: هر چه جلسات مانند این بیشتر باشد و دوستان یکدیگر را بیشتر ببینند، مشکلات را بیشتر لمس می‌کنند و در راستای حل آنها قدم بر می دارند. در اولین گام کانون مربیان قرار است مشکل مالیاتی مربیان را پیگیری کند.

محمدی در ادامه درباره حضور خودش در جلسه مربیان نیز گفت: دوستان از من خواسته بودند که در این جلسه حضور داشته باشم و پس از آن نیز به عنوان عضو افتخاری در کنارشان باشم تا هر کمکی که از دستم بر می‌آید انجام دهم.

وی در پایان درباره زمان تشکیل اتحادیه بازیکنان فوتبال نیز به ایسنا  گفت: فعلا منتظر هستیم که بازی‌های تیم ملی به پایان برسد تا از بازیکنان عضو در هیات موسس دعوت کنیم و کارهای لازم را برای تشکیل اتحادیه پیش ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها