مدیرمسئول موسسه جام‌جم در مراسم اهدای جوایز تیم‌های برتر فوتبال مسابقه‌های گرامیداشت سیزدهمین سالگرد انتشار روزنامه تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های ورزشی عرصه‌ای برای وفاق و همدلی بین کارکنان هر مجموعه‌ای است.
کد خبر: ۵۶۳۲۰۶

بیژن مقدم با اشاره به تاثیرات مثبتی که ورزش در سلامت جسم و روح نیروی کار بر جای خواهد گذاشت، افزود: خوشحالم که هر ساله به مدد روابط عمومی موسسه، مسابقه‌های فوتبال سالگرد روزنامه مرتب و منظم برگزار می‌شود. مطمئنا جدا از رقابت برای قهرمانی، شور و نشاطی که این مسابقه‌ها در بین کارکنان ایجاد می‌کند، از اهمیت بسیاری برخوردار است که امیدوارم این روحیه نشاط و سرزندگی در بین کارکنان، به اهداف روزنامه جام‌جم در جهت اطلاع‌رسانی درست و بهنگام کمک موثری داشته باشد.

در مراسم اهدای کاپ‌های قهرمانی و جوایز تیم‌هـــای بـرتر، ابتدا سید اکبر یعقوبی، مدیر روابط عمومی موسسه، گزارشی از روند برگزاری مسابقه‌های فوتبال ارائه کرد. وی گفت: این مسابقه‌ها با شرکت 9 تیم در سه گروه سه تیمی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که بعد از رقابت‌های مرحله مقدماتی و نیمه نهایی و نهایی، سه تیم پاسارگاد، گسترنگار و چالشیق، عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها