پیشنهاد 7 میلیاردی پرسپولیس شایعه است

قلعه‌نویی : دراین 34 سال برای ورزش چه کرده اند؟

با همه وجود در خدمت استقلال هستم

قلعه نویی : خبر مذاکره من با العین واقعیت ندارد !

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار سایت گل در حالی که در مسیر فرودگاه امام برای سفر به امارات قرار داشت ، شایعه مذاکره با باشگاه العین امارات را تکذیب کرد .
کد خبر: ۵۶۲۴۷۳
قلعه نویی : خبر مذاکره من با العین واقعیت ندارد !


قلعه نویی در این مورد گفت : « همه فکر و ذکر من در حال حاضر بازی با الشباب است و کسانی که این شایعات را می سازند ، دوست ندارند که استقلال در آسیا نتیجه بگیرد . من از رسانه هایی که این اخبار را پیگیری می کنند ، تقاضا می کنم که شیطنت ها  نکنند و اجازه بدهند که تیم استقلال در آستانه مسابقه حساس مقابل الشباب آرامش داشته باشد .»

سرمربی تیم استقلال درباره چگونگی صحت و سقم اخبار منتشره درباره اش تاکید کرد : « درباره این گونه مسائل فقط اظهار نظر و مصاحبه های خودم ملاک است و هر گونه استناد به دیگران از نظر بنده صحت ندارد و تکذب می شود . »

قلعه نویی در پایان گفت : « من با همه وجود در خدمت استقلال هستم . هدف همه ما صعود به جمع 8 باشگاه برتر آسیاست و با قدرت به کار خود ادامه می دهیم . خیال هواداران هم راحت باشد . این گونه شایعه سازی ها نمی توانند به روند تیمی ما ضربه بزند . بنده هیچ مذاکره ای را تاکنون با باشگاههای داخلی و خارجی انجام نداده و نخواهم داد . »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها