از سه هفته دیگر پا به توپ می‌شوم

پولادی : پرونده ام در پرسپولیس بسته شد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکست مقابل سپاهان برای همه بسیار تلخ بود، اما برای پرسپولیس زندگی ادامه دارد.
کد خبر: ۵۶۲۰۲۰
پولادی: زندگی برای پرسپولیس ادامه دارد


 مهرداد پولادی  در مورد آخرین شرایط خودش اظهارداشت: خوشبختانه شرایطم نسبت به گذشته بهتر شده است. چهارشنبه هفته جاری با جراحان متخصص دیداری خواهم داشت تا تکلیف بخیه‌های پایم را روشن کنم که انشاالله بتوانم دویدن‌هایم را آغاز کنم.

وی افزود: فعلاً با بدنساز تیم ملی تمرینات مخصوصی را انجام می‌دهم تا ببینم با لطف خدا می‌توانم تیم ملی را همراهی کنم یا خیر؛ دوست دارم به هر طریقی که شده برای تیم ملی کشورم موثر باشم.

وی در خصوص ناکامی پرسپولیس در جام حذفی گفت: زیاد در این خصوص حرف زده شده و من دیگر نمی‌خواهم همه چیز را دوباره توضیح دهم، همه ناراحتیم و حسرت جام به دلمان ماند، راحت می‌توانستیم این جام را بگیریم اما متاسفانه نشد و همه چیز خراب شد. درست است یک روز تلخ و عجیب برای پرسپولیس رخ داد اما ما باید بدانیم هنوز زندگی برای پرسپولیس ادامه دارد و محمد رویانیان می‌تواند با تیم خوب و کامل و استفاده از همین بچه‌ها فصل آینده پرسپولیس قدرتمندی بسازد.

پولادی ادامه داد: متاسفانه روز بازی با سپاهان همه چیز تلخ بود، علی کریمی خداحافظی کرد، به سپاهان باختیم، مهدوی کیا با جام نرفت به همین دلیل همه چیز عجیب و غریب شده بود.

وی تاکید کرد: رفتن کریمی یک خبر بد برای فوتبال ما است، نمی‌دانم تصمیم او آیا قطعی است یا خیر، اما همیشه برای این اسطوره فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در آینده موفق باشد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا کفش مخصوص به دست تو رسیده یا خیر، به فارس گفت: من از مسعود شجاعی صمیمانه تشکر می‌کنم که برایم خیلی زحمت کشید، کفشها برایم آمده و به دستم رسیده اما هنوز نمی‌توانم آن را بپوشم، انشاالله چهارشنبه پس از دیدار با جراحم مشخص خواهد شد که کی می‌توانم کارم را صد درصد دنبال کنم، ما کار سختی را در 3 بازی آینده داریم اما با تلاش و کوشش و یکدلی می‌توانیم به هدف بزرگ خودمان یعنی رفتن به جام جهانی برسیم. این اراده وجود دارد و فقط همه باید همه جانبه حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها