از سه هفته دیگر پا به توپ می‌شوم

پولادی : پرونده ام در پرسپولیس بسته شد

در پاسخ به انتقادات:

فشنگچی: مصدومیت پولادی باعث دعوت من به تیم ملی شد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به مصدومیت پولادی و حضورم در ترکیب اصلی به تیم ملی دعوت شدم.
کد خبر: ۵۶۲۰۰۷
فشنگچی: مصدومیت پولادی باعث دعوت من به تیم ملی شد


 امیرحسین فشنگچی  درباره دعوتش به تیم ملی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد، به نظرم در 4 بازی آخر پرسپولیس خوب کار کرده‌ام و توانستم خودم را به کادر فنی تیم ملی که نگاه تیزبینانه‌ای داشت ثابت کنم.

وی افزود:‌ البته شاید مصدومیت مهرداد پولادی نیز باعث شد که من در ترکیب اصلی بیشتر قرار بگیرم و به چشم بیایم اما در کل خدا را شکر می‌کنم که به تیم ملی دعوت شدم و حالا می‌خواهم در تیم ملی باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به دعوت به تیم ملی انتقادها خیلی زیاد شده، گفت: کی‌روش همه را با یک چشم نگاه می‌کند من هم با هیچکس فرقی ندارم و یک بازیکن هستم. خوب بوده‌ام که مربی حرفه‌ای مثل کی‌روش من را دعوت کرده حالا نمی‌دانم چرا برخی‌ها ناراحتند. خط دفاعی ما در 4-5 بازی آخر بد کار نکرد البته در بازی با تراکتور چون انگیزه نداشتیم کمی شرایط فرق می‌کرد ولی در کل باید قبول کنند که من هم به تیم ملی دعوت شدم.

مدافع قرمزپوشان در ارتباط با اینکه خودت فکر می‌کردی به تیم ملی دعوت شوی یا خیر گفت: بله وقتی با بچه‌های تیم ملی حرف می‌زدم می‌دانستم که امکان دعوت شدنم به تیم ملی زیاد است. متأسفانه در شرایط بدی جام حذفی را از دست دادیم و باور کنید هنوز هم در شوک آن بازی هستیم اما قبول کنیم که بازی وقتی به پنالتی کشیده می‌شود همه چیز شانسی است. ما در بازی برابر سپاهان خوب گل زدیم اما متأسفانه بد گل خوردیم و تمرکزمان به هم ریخت.

وی افزود:‌همین سپاهان در تهران دیدید با استقلال چه کار کرد پس آنها نیز تیم کوچکی نبودند اما همه چیز تمام شده و ما به تیمی در بازی چندان موقعیت ندادیم باختیم.

فشنگچی در پایان در خصوص وضعیت خودش نیز به فارس گفت:‌ من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و باید بنشینیم و با مسئولین صحبت کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. فعلاً تمرکزم روی تیم ملی است تا با ثابت ‌کردن خودم خیلی چیزها را ثابت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها