مرد پرتغالی با ما شوخی می کند؟

نشانه های نرفتن به جام جهانی در لیست کروش

با این برنامه، تیم ملی جلوی قطر سلاخی نمی شود؟

انتقاد کرانچار از برنامه های کروش

اگر به جای وقفه می‌گذاشتند لیگ و جام حذفی دقیقا بر اساس زمان‌بندی پیش برود، بازی‌ها درست یک هفته قبل از بازی با قطر به پایان می‌رسید. آنگاه تیم ملی شما آماده‌تر بود و من دلم می‌سوزد واقعا که الان معلوم نیست شما کجا ایستاده‌اید.
کد خبر: ۵۶۱۶۲۱
انتقاد کرانچار از برنامه های کروش

زلاتکو کرانچار پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل آلومینیوم اظهار کرد: من از تیم سپاهان امسال بسیار راضی هستم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشته‌ام چرا که توانستم یک جام کسب کنم و این تلاش‌ها را مدیون مدیران باشگاه و بازیکنانم هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم شما امسال در بازی‌های پایان فصل اینقدر کارت قرمز گرفت و بی‌محابا خطاهای مدافعین‌تان زیاد شده بود به ایسنا گفت: کارت‌های قرمز پایان فصل سپاهان موجه نبوده است. برای مثال فرشید طالبی در دو بازی مقابل استقلال بی‌مورد اخراج شد و امروز هم حاج‌صفی به دلیل استارت بلندی که زد تکلش طولانی شد و هیچ گونه قصدی برای زدن پای حریف نداشت ولی ناگهان کارت قرمز از جیب داور خارج شد اما مطمئن باشید من تیمم را بی‌محابا به زمین نفرستادم.

کرانچار گفت: وقفه‌های مداومی که در لیگ برتر ایران رخ داد همه 18 تیم حاضر را اذیت کرد. هر بار که چنین وقفه‌ای ایجاد می‌شد، ما مجبور بودیم چرخه بدنسازی را دوباره از نو شروع کنیم و این باعث شد که بدن بازیکنان ما زیر فشار بدنسازی کم بیاورد.

وی اضافه کرد: استقلال، تراکتور ، سپاهان و فولاد که چهار راس قهرمانی را تشکیل می‌دادند از نیم فصل تعداد مصدومان بیشتری داشتند چرا که هر بار هر کدام یک از این تیم‌ها استارت برد را می‌زدند، ناگهان وقفه‌ای در لیگ ایجاد می‌شد و اصلا برنامه‌ی یک باشگاه را به کلی به هم می‌ریخت. امیدوارم در فصل آینده این وقفه‌ها نباشد چرا که واقعا لیگ ایران به این وقفه‌ها نیاز ندارد.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که لیگ برتر ایران واقعا لیگ خوبی است یا خیر پاسخ داد: وقتی چهار تیم در صدر جدول شانه به شانه هم حرکت می‌کنند و 5 تیم نیز برای نیفتادن می‌جنگند این به این معناست که شما لیگ باکیفیتی دارید اما من یک سوال از کی‌روش و سازمان لیگ دارم؛ آن‌ها چگونه می‌خواهند اعضای تیم ملی را آماده نگه دارند در صورتی که وقفه‌هایی که می‌اندازند باعث شده بدن آن‌ها سرد شود و این اجباری که سازمان لیگ انجام داد تا لیگ دقیقا امروز به پایان برسد، تا نزدیک به یک ماه بدن بازیکنان‌مان را سرد می‌کند چرا که هیچ مسابقه‌ای ندارند. هم مسابقه با عمان و هم مسابقه عراق‌شان هم لغو شده است. خب شما بر چه اساس می‌خواهید جلوی قطر بایستید؟ به غیر از این است که تیم ملی ایران در جلوی قطر سلاخی می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر به جای وقفه می‌گذاشتند لیگ و جام حذفی دقیقا بر اساس زمان‌بندی پیش برود، بازی‌ها درست یک هفته قبل از بازی با قطر به پایان می‌رسید. آنگاه تیم ملی شما آماده‌تر بود و من دلم می‌سوزد واقعا که الان معلوم نیست شما کجا ایستاده‌اید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کنفرانس‌های قبل از بازی واقعا دردی از ما دوا می‌کند یا خیر پاسخ داد: یک سال و نیم است که به تمام کنفرانس‌ها آمده‌ام. اما به کنفرانس قبل از بازی یک انتقاد دارم آن هم این است که چرا ما باید کنفرانس قبل از بازی را در شهر تیم میزبان برگزار کنیم و آیا بهتر نیست که تیمی مثل سپاهان کنفرانس قبل از بازی‌اش در اصفهان برگزار شود تا این استرس به مربی به ناگهان وارد نشود که بخواهد سر ساعت فلان در ترافیک شهرهای ایران به فلان مصاحبه برساند.

کرانچار در پاسخ به این سوال که سپاهان از شما برنامه خواسته ولی شما مثل اینکه این برنامه را به آن‌ها نداده‌اید پاسخ داد: شما اندکی از صحبت من با باشگاه سپاهان را هم مطلع نیستید. من کمی این را توضیح می‌دهم. سپاهان تیمی است بزرگ و با تشکیلاتی قوی که در ایران سردمداری می‌کند اما صحبتی که با من شده این بود که شما برنامه‌ات را بگو تا ما برنامه‌ریزی کنیم و این نخستین بار است که من فقط هم در کشور ایران می‌بینم تیمی بدون تمدید قرارداد و حتی صحبت از قرارداد از من برنامه می‌خواهد. من به دوستان‌مان در سپاهان گفتم اول در خصوص تمدید قرارداد صحبت کنیم و بعد از آن اگر برنامه‌ خواستید من به شما می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: من تا کنون درخصوص بستن قرارداد با سپاهان صحبتی نکرده‌ام و مذاکره‌ای هم نداشته‌ام اما آماده‌ام تا با مسئولان این باشگاه پای میز مذاکره بنشینم. یا به توافق می‌رسیم یا نمی‌رسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها