مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که ثبت‌نام دانش‌آموزان در سراسر کشور از پانزدهم خرداد آغاز می‌شود، به مدیران مدارس تاکید کرد از اخذ هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام پرهیز کنند.
کد خبر: ۵۶۱۴۶۱
تخلفات مدارس هنگام ثبت‌نام را گزارش دهید

به گزارش ایسنا، قاسم مستقیم با اشاره به این‌که ثبت‌نام تا پانزدهم تیر ادامه خواهد داشت، گفت: اولیا می‌توانند در صورت بروز هرگونه تخلفی در زمان ثبت‌نام، مراتب اعتراض خود را از طریق شماره تلفن‌های 3 ـ82287072، 82282229، 82282226، 82282214 و 82282223 به اطلاع آموزش و پرورش برسانند و مطمئن باشند در اولین فرصت به اعتراض آنها رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان این‌که مدارس غیر از وجهی که مدارس ابتدایی به منظور تهیه کتب درسی از اولیا دریافت می‌کنند و نیز وجه حق بیمه، حق دریافت هیج وجه دیگری را ندارند، تاکید کرد: اخذ هرگونه وجهی در هر قالبی از اولیا در زمان ثبت‌نام غیرقانونی است.

به گفته وی، علاوه بر نظارت از سوی بازرسان در زمان ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید، ناظران نامحسوس نیز بر روند ثبت‌نام نظارت خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که در ثبت‌نام دانش‌آموزان، رعایت محدوده جغرافیایی محل سکونت اعلام شده، در صورتی که مدارس ظرفیت داشته باشند، با اولویت فرزندان فرهنگیان، می‌توانند از دانش‌آموزانی که در آن محدوده جغرافیایی زندگی نمی‌کنند نیز ثبت‌نام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها