بشار اسد:

ارتش سوریه توانایی رویارویی با اسرائیل را دارد

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در دیدار با «علی اکبر صالحی» وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد که ارتش سوریه و مردم این کشور پیروزی‌های چشم گیری در برابر مبارزه با تروریسم و گروه‌های تکفیری به دست آورده‌اند و می‌توانند با ماجراجویی‌های اسرائیل که یکی از نمونه‌های تروریسم در منطقه است و به صورت روزانه سوریه را هدف قرار می‌دهد مقابله کند.
کد خبر: ۵۶۱۰۱۰
ارتش سوریه توانایی رویارویی با اسرائیل را دارد

رئیس جمهور سوریه در اولین اظهار نظر خود بعد از هجوم تل‌آویو به دمشق گفت: تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه حجم دخالت تل‌آویو و کشورهای غربی و کشورهای منطقه همپیمانش را در بحران سوریه نشان می‌دهد.

به گزارش  پایگاه خبری «المنار»، «علی اکبر صالحی» وزیر امور خارجه ایران نیز با تأکید بر محکومیت هجوم اسرائیل به سوریه گفت: تهران در برابر همه تلاش‌های اسرائیلی برای به خطر انداختن امنیت منطقه و تضعیف محور مقاومت در کنار دمشق خواهد ایستاد.

وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که به تجاوزهای اسرائیل علیه مردم منطقه پاسخ داده شود.

هئیت همراه صالحی و «ولید المعلم» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه، «بثینه شعبان» مشاور رسانه‌‌ای ریاست جمهوری سوریه و «فیصل مقداد» معاون وزیر امور خارجه نیز در این دیدار حضور داشتند.

وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: در دیدار با رئیس جمهور سوریه و دیگر مقامات بلندپایه سوریه در مورد تحولات منطقه، بحران سوریه و روابط دوگانه دو کشور بحث و تبادل نظر کردیم و اطمینان خاطر پیدا کردیم که سوریه شرایط خوبی دارد و ارتش سوریه موفق شده کنترل بسیاری از مناطق این کشور را باز پس بگیرد و به زودی شرایط این کشور بهبود پیدا می‌کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها