آلمانی ها ادعای رویانیان را رد کردند؛

باشگاه هامبورگ:بازی باپرسپولیس در برنامه ما جایی ندارد

به منظور همراهی تیم ملی در 2 بازی دوستانه؛

مهدوی کیا با زیر 17 ساله ها به امارات می رود

سرپرست تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران گفت: در سفر فردای تیم ملی زیر ۱۷ سال به امارات، مهدی مهدوی‌کیا نیز ما را همراهی خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۰۷۰۶
مهدوی کیا با زیر 17 ساله ها به امارات می رود


 داوود پرهیزگار  در مورد شرایط تیم ملی زیر 17 سال ایران گفت: از روز 15 اردیبهشت اردوی جدیدمان را آغاز کردیم و امروز نیز آخرین تمرین قبل از سفر به امارات را برگزار می‌کنیم. قرار است فردا ساعت 8 صبح با پروازی ایران را به مقصد امارات ترک کنیم. قرار است در این سفر مهدی مهدوی‌کیا هم ما را همراهی کند که از این طریق راهی آلمان شود.

وی افزود: در امارات دو بازی دوستانه طی روزهای 19 و 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم و روز 22 اردیبهشت به ایران باز خواهیم گشت.

سرپرست تیم ملی زیر 17 سال ایران در مورد اینکه قرار بود در این سفر با تیم ملی آمریکا دیدار دوستانه برگزار کنند چرا این مسابقه لغو شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه آمریکا در روز پایانی مسابقات انتخابی جام جهانی نتوانسته مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند قراردادی که برای حضور در امارات بسته بودند را لغو کردند. می‌خواستیم در روز پایانی حضور آنها یک دیدار دوستانه برگزار کنیم که کارهای آن نیز انجام شده بود اما به خاطر حذف آمریکا این بازی نیز کنسل شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است عراق برای انجام بازی تدارکاتی به ایران سفر کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه در نزدیکی جام جهانی قرار داریم باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد یک تورنمنت 4 جانبه برگزار کند. حضور تیم‌های ازبکستان، عراق، فولاد خوزستان و تیم ملی زیر 17 سال ایران قطعی شده است و به دنبال این هستیم تا دو تیم اروپایی و آفریقایی نیز به این تورنمنت اضافه کنیم. این مسابقات به احتمال فراوان در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

پرهیزگار با بیان اینکه قرار است تیم ملی زیر 17 ساله‌های ایران به آلمان سفر کند به ایپنا گفت: در تلاش هستیم تا طی روزهای 20 تا 30 خرداد که قرار است در آلمان حضور پیدا کنیم دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های هامبورگ و برخی دیگر از باشگاه‌های این کشور داشته باشیم. رفتن‌مان به آلمان قطعی است اما به دنبال انتخاب حریفان تدارکاتی هستیم تا اردوی مفید و مؤثر را در این کشور داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها