رئیس فدراسیون فوتبال عربستان ضمن تمجید از فوتبال ایران، شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا علیه ایران را کار اشتباهی دانست و گفت: به دنبال جذب فوتبالیست‌های ایرانی در باشگاه‌های عربستانی هستند.
کد خبر: ۵۶۰۲۱۸

احمد بن عید الحربی، درباره شناختش از فوتبال ایران گفت: به باشگاه‌های ایرانی و تیم ملی ایران احترام می‌گذاریم. معتقدم آنها بخش بسیار خوبی از فوتبال آسیا هستند. بعضی وقت‌ها به دلیل شرایط و موضوعات اقتصادی اندکی با نزول همراه بوده‌اند، اما اعتقاد داریم استعدادهای جوان بسیار زیادی در ایران وجود دارد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: من بازی‌های زیر 19 سال را در امارات دنبال ‌کردم و بازیکنان خوبی را دیدم. فوتبالیست‌های ایرانی این شانس را داشته‌اند که در کشورهای خارجی بازی کنند. متاسفانه ما در عربستان بازیکنان ایرانی نداریم، اما تلاش می‌کنیم برخی از آنها را جذب تیم‌های عربستانی کنیم.

احمد بن عید الحربی درباره مذاکرات خود با رئیس فدراسیون و دیگر مقام‌های ایرانی در حاشیه کنگره فوتبال آسیا در کوالالامپور گفت: ما در مالزی نشستی با مسئولان فوتبال ایران داشتیم که به نظر من این نشست بسیار موفقیت‌آمیز بود. ما تلاش کردیم تا در ورزش مواضع‌مان را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم و با نادیده گرفتن موضوعات دیگر، تمرکزمان را بر چگونگی توسعه مناسبات دوجانبه در ورزش معطوف کنیم. ما تلاش کردیم تا در زمینه فوتسال همکاری بیشتری داشته باشیم و مطمئنم مناسباتمان توسعه می‌یابد و دو فدراسیون در آینده نزدیک برای آسیا و تیم‌های ملی‌شان نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

وی درباره شکایت فدراسیون فوتبال عربستان به AFC و فیفا به خاطر ترقه‌اندازی هواداران استقلال و آنچه توهین به بازیکنان عربستانی در ایران خوانده شده، اظهار کرد: متاسفانه ما موضوع را با کنفدراسیون فوتبال آسیا در میان گذاشتیم. قبل از این‌که ما مناسباتمان را تقویت کنیم هیچ دری برای مذاکره با یکدیگر وجود نداشت، اما اکنون این در وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها