فرکی: هیچ گاه استقلال را این طور ضعیف ندیده بودم

سرمربی فولاد خوزستان‌ می‌گوید هیچ گاه استقلال را این گونه ضعیف ندیده بود.
کد خبر: ۵۶۰۱۹۵
فرکی: هیچ گاه استقلال را این طور ضعیف ندیده بودم


 حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: ما از قبل خود را برای یک بازی خوب آماده کرده بودیم که سه امتیاز بگیریم و حتی مساوی هم ما را راضی نمی‌کرد. بازی خوبی امروز برابر استقلال انجام دادیم و می‌توانستیم برنده باشیم.

وی ادامه داد: برای دستیابی به سه امتیاز همه شرایط را فراهم کرده بودیم. توجه تیم را به مردم و هواداران جلب کرده بودیم. فکر می‌کنم تیم ما آمادگی کامل داشت که پیروز شود اما متاسفانه از دقایق اولیه بازی خوب عمل نکردیم و این مسئله باعث اشتباه ما شد و آن یک اشتباه گل اول بازی را به ثمر رساند. همیشه گل اول می‌تواند نتیجه نهایی را تعیین کند.

فرکی ادامه داد: ما در ادامه توانستیم به یک ضربه پنالتی دست پیدا کنیم. از دست دادن این پنالتی خوب نبود ولی به تیمم تبریک می‌گویم که امروز مقابل استقلال قهرمان لیگ و تیمی که نماینده ایران در آسیاست توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. شاید در 32 هفته گذشته هیچ گاه استقلال را این طور ضعیف ندیده بودم.

وی ادامه داد: ما برای بردن همه کار کردیم و فقط گل نزدیم، اگر پنالتی ما گل می‌شد روند کار می‌توانست به سود ما تغییر کند. باید از همه هواداران تیم هم تشکر کنم که امروز برای حمایت ما آمده بودند و خوب هم این کار را کردند.

فرکی ادامه داد: استقلال جز آن که یک یا دو مورد روی دروازه ما خطرساز شد کاری از پیش نبرد، کما اینکه خود قلعه‌نویی هم در پایان اذعان داشت که ما شایسته باخت نبودیم.

سرمربی فولاد درباره عملکرد تیم داوری هم گفت: ضمن احترامی که به محسن ترکی قائلم نگران مسئله‌ای بودم که چرا برای این بازی این داور را انتخاب کردند. ای کاش آقای عسگری از ترکی استفاده نمی‌کرد. البته نمی‌گویم که داور در باخت ما مقصر بود چون صحنه‌ها را کامل ندیدم اما همان طور که اعتقاد داریم بازیکنان باید خوب تمرین کنند که خوب بازی کنند، داور هم باید آماده باشد. بازیکنان وقتی می‌بینند داوری که 5 ماه غیبت داشته قرار است برایشان داوری کند، بر روحیه‌شان تاثیر می‌گذارد. بهتر بود کمیته داوران حداقل در این بازی از ترکی استفاده نمی‌کرد.

فرکی ادامه داد: گل اول بازی خیلی مهم است. وقتی تیمی در فشار یک بازی خانگی گل می‌خورد ممکن است تمرکزش به هم بریزد و باز هم اشتباه کند. ما دو سه مورد اشتباه داشتیم که باعث شد شکست بخوریم. البته استقلال هم بازیکنان خلاقی مثل مجیدی داشت که از اشتباه حریفان استفاده می‌کنند. همیشه گفته‌ام که اگر یک اشتباه بکنیم حریف از آن یک اشتباه استفاده می‌کند اما اگر حریف‌مان 10 بار اشتباه کند ما نمی‌توانیم استفاده کنیم چون تجربه‌اش را نداریم.

فرکی در ادامه با اشاره به شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: این خبر خوبی که ما شنیدیم باعث شد انگیزه‌مان برای بازی آخر بیشتر شود. ان‌شاءالله در هفته آخر بازیکنان ما با انگیزه بالای خود خوب کار کنند و به پیروزی برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها