سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام نشست فوق‌العاده شورای‌عالی کار گفت: دولت موافق افزایش حق مسکن و بن خواربار کارگران است و در شورای‌عالی کار به این مساله رای مثبت می‌دهد.
کد خبر: ۵۵۹۸۵۶

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسدالله عباسی به برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بهبود معیشت جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: قرار است در بحث افزایش حق مسکن و پیش‌بینی خواربار کارگران در شورای عالی کار تصمیم‌گیری شود و تلاشمان این است که تغییراتی ایجاد کنیم. البته باید از نظر قانونی با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به تفاهم برسیم، اما ما به عنوان دولت برای ایجاد تغییر در دو حوزه مسکن و خواربار موافق هستیم.

وی اعلام کرد: نشست فوق‌العاده شورای عالی کار به منظور تعیین میزان افزایش جدید حق خواربار و حق مسکن امسال کارگران در نیمه اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. وی افزود: در این چارچوب قرار است در روزهای آینده یک بار دیگر نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت مذاکرات جدیدی را انجام دهند. تصمیم‌گیری درباره میزان افزایش حق مسکن امسال بر مبنای توافق نمایندگان کارگران و کارفرمایان خواهد بود با این حال هر رقمی که دو گروه بر سر آن به جمع‌بندی برسند برای تائید رئیس جمهور به دولت ارسال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها