شایق در گفت وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

تلاش دشمنان برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات

مدیر مقابله با تهدیدات نرم مرکز بسیج رسانه ملی گفت: یکی از مهمترین محورهای جنگ نرم دشمنان ملت ایران در شرایط کنونی، بی تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و اهمیت آن است.
کد خبر: ۵۵۹۲۵۱
تلاش دشمنان برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات

عشرت شایق در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین نشر شایعات، ترویج بی اعتمادی، مأیوس کردن مردم از آینده و غیرقابل حل جلوه دادن مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران را از محورهای اصلی شبکه‌های ماهواره ای و دیگر ابزارهای تهاجمی کشورهای نظام سلطه برای جلوگیری از تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اعلام کرد و افزود: جهت گیری این اقدامات ایجاد فاصله میان مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نیاز کشور به خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی کشور گفت: شکل گیری حماسه سیاسی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، زمینه ساز حماسه بزرگ اقتصادی خواهد بود و بدخواهان برای مقابله با چنین تحولات سرنوشت سازی همه ابزارهای خود را بکار گرفته اند.

کارشناس مسائل سیاسی، روحیه ولایتمداری همراه با هوشمندی و داشتن انگیزه برای مقابله با زیاده خواهی مستکبران را از توانمندی های مردم ایران برای انجام حرکت های بزرگ اعلام کرد و افزود: دشمنان عزت و سربلندی ملت ایران با هدف آسیب رسانی به این ویژگی ها، جنگ نرم گسترده ای را شروع کرده اند و متاسفانه عده ای در داخل کشور دانسته و یا ندانسته در جهت تحقق اهداف آنان گام بر می‌دارند.

شایق لازمه خنثی سازی توطئه ها و ترفند های رنگارنگ دشمنان را داشتن بصیرت و گم نکردن مسیر دانست و گفت: مقام معظم رهبری با روشنگری ها و اتخاذ تدابیر شجاعانه و عالمانه خود، پرچمدار مقابله با تهدیدات دشمنان هستند.

وی تأکید کرد: با وجود تهاجم سنگین و همه جانبه استکبار، مردم ایران در بیست و چهارم خرداد ماه یکی از پرشورترین انتخابات ریاست جمهوری را برگزار و حماسه سیاسی 92 را رقم خواهند زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها