شایق در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

ضرورت اعلام برنامه ها و راههای تحقق اهداف کاندیداها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید اهداف و برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بویژه اقتصادی اعلام و راههای تحقق این اهداف را مشخص سازند.
کد خبر: ۵۵۶۲۴۴
ضرورت اعلام برنامه ها و راههای تحقق اهداف کاندیداها

عشرت شایق در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین مهمترین مبحث انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی را ارائه برنامه برای اداره بهتر کشور دانست و افزود: سخنرانی ها و فعالیت های تبلیغاتی افرادی که کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم می باشند اکثراً به انتقاد از روند جاری و عملکرد دولت‌های گذشته خلاصه می‌شود و کمتر شاهد ارائه برنامه برای آینده هستیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور گفت: نحوه پرداخت یارانه به مردم و مقدار آن، تنها یکی از مسائل اقتصادی جامعه است و مباحث مهمی مانند مهار تورم، کاهش نرخ بیکاری، ساماندهی واردات و صادرات در راستای تنظیم بازار و تأمین معیشت مردم که از مسائل مهم اقتصادی کشور است که داوطلبان ریاست جمهوری یازدهم باید برای این موارد برنامه مشخص و قابل اجرا ارائه کنند.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، انتظار مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری برای اعلام برنامه های اقتصادی را طبیعی دانست و افزود: مشکلات اقتصادی کشور بر سایر حوزه ها نیز سایه انداخته و اکثر خانواده های ایرانی به نوعی درگیر این مشکلات هستند و نامگذاری سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری که معطوف به مسائل اقتصادی است بخاطر توجه دادن سیاستگذاران و مسئولان اجرایی کشور به کاهش و حل مشکلالت این حوزه است.

فعال سیاسی تأکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری در هر مقطع از تاریخ پرفراز و نشیب ملت ایران، اهمیت و نقش تعیین کننده ای داشته و امیدهای تازه‌‌ای را برای مردم می آفریند تا در انتظار روزهای بهتر و افق های روشن تر باشند.

شایق نوع نگاه و توانمندی رئیس قوه مجریه را در انجام کارهای بزرگ سیاسی و اقتصادی تعیین کننده دانست و گفت: امسال که «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری گردیده است ایجاب می کند تا مردم حماسه ساز ایران اسلامی، جدی‌ترین و پُرشورترین انتخابات ریاست جمهوری را رقم زده و یکبار دیگر اقتدار ملت ایران را به اثبات رسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها