وقوع یک فقره تصادف در محدوده بزرگراه تهران - کرج، به مرگ شهروندی ختم شد که سعی داشت عرض بزرگراه را بدون استفاده از پل عابر پیاده طی کند.
کد خبر: ۵۵۶۴۷۸
مرگ دلخراش عابر پیاده در بزرگراه تهران - کرج

سرگرد نعمت ابراهیمی، در تشریح خبر گفت: عصر روز گذشته یکی از شهروندانی که در مسیر بزرگراه تهران - کرج تردد می کرد با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام کرد که یک فقره تصادف در محور شرق به غرب این مسیر روی داده است که باعث ایجاد ترافیک در این محدوده شده است.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی ها آنها مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری که از مسیر شرق به غرب این محور در حال تردد بود، با یک عابر پیاده که سعی داشت از عرض بزرگراه عبور کند برخورد کرده که به مرگ وی ختم شده است.

سرهنگ ابراهیمی، در ادامه گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که راننده این خودرو به علت سرعت بالاتر از حد مجاز قدرت کنترل وسیله نقلیه را نداشته زمانی که این عابر پیاده به لاین سبقت بزرگراه رسیده با وی برخورد کرده و عابر مذکور که مردی 43 ساله بود، با اعلام پزشک اورژانس بر اثر جراحات وارده فوت کرده است.

گفتنی است، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، پس از بررسی علت حادثه اعلام کردند که علت بروز این حادثه، عدم استفاده عابر پیاده از پل هوایی نزدیک محل تصادف و همچنین سرعت غیر مجاز خودرو و عدم کنترل راننده بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نیما
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
با سلام-باور كنید كه راننده بدبخت مقصر نیست.همون قدری كه قانون راهنمایی و رانندگی،راننده رو مقصر می دونه چه خوب میشد كه عابرین پیاده هم مقصر شناخته بشن.چرا با وجود پل باید عرض بزرگراه رو طی كنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
گیریم راننده سرعت غیرمجاز هم نداشت ،توخط سبقت چطوری می تونست ماشین رو كنترل كنه بــــــــــــــــله ،به عابر نمی زد ولی خودش و راننده های پشت سرش دچار حادثه می شدند .مقصر عابر كه باعث مرگ خودش و ایجاد بدبختی و ناراحتی برای چند خانواده شده .امیدوارم همه درس عبرت بگیرن.
سید محمد جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
خدا رحمتش كند, اما بجای آخ ودریغ فرهنگ استفاده از پل عابر پیاده در رسانه ها به مردم آموزش بدهید
l
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
این دیگه به سرعت ماشین و پل عابر پیاده و شخصی كه از اتوبان عبور میكرده نداره. درك پایین این سرهنگ رو میرسونه كه درصدی هم ماشین رو مقصر میدونه. مگه اتوبان جای عبور از عرض داره كه ماشینها بخوان مراقب باشن اونم تو خط سرعت
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
نباید عابر از بزرگراه عبور میكرد راننده مقصر نیست

نیازمندی ها