استخدام 4000 هیات علمی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اخذ مجوز جذب 4000 عضو هیات علمی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۰۴۴
استخدام 4000 هیات علمی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی

عباس مسجدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اخذ مجوز جذب هیات علمی برای سال 92 از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، افزود: مجوز جذب 4000 هیات علمی را برای سال 92 دریافت کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: به این منظور مقدمات کار فراهم شده است و از این 4000 مجوز، برای جذب اعضای هیات علمی جوان برای دانشگاه‌های سراسر کشور در شهریور استفاده می‌کنیم.

مسجدی، اعضای هیات علمی را یکی از ارکان اصلی دانشگاه‌ها خواند و ادامه داد: با توجه به نیاز حوزه آموزش و درمان به اعضای هیات علمی‌، خوشبختانه این مجوز اخذ شده است و اکنون در حال بررسی نیاز دانشگاه‌ها هستیم.

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: در مجموع بزودی به صورت متمرکز فراخوان جذب منتشر می‌شود، به این ترتیب افراد واجد شرایط می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند و در نهایت در فرآیندی چهار و نیم ماهه به عنوان عضو هیات علمی، جذب دانشگاه‌ها می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها