در جلسه امروز کمیسیون عمران صورت گرفت

بررسی خسارات زلزله بوشهر و سیستان

میرمرادزهی به جام جم آنلاین خبر داد

خسارات به 1200 ساختمان در زلزله سراوان

نماینده سراوان با اشاره به زلزله هفته گذشته این شهرستان گفت: بیش از 1200 خانه، مسجد و ساختمان های دولتی در سراوان خسارت دید که ضرورت دارد مسئولین امر به خصوص رئیس جمهور اعتبارات لازم را برای بازسازی این مناطق تخصیص دهند.
کد خبر: ۵۵۵۹۳۳
خسارات به 1200 ساختمان در زلزله سراوان

هدایت الله میرمرادزهی نماینده سراوان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده سراوان گفت: تا روز گذشته مردم در چادرها و خیمه ها به سر می بردند و از وضعیت خانه‌ها و همچنین ساختمان های منطقه اطلاع چندانی در دست نبود اما در حال حاضر اکثرا متوجه شدند که در پی این زلزله دیوارهای ساختمان آنها شکاف برداشته که ضرورت دارد این ساختمان‌ها بازسازی شود.

وی با اشاره به بازدید خود از بیش از 1200 ساختمان در مناطق زلزله زده، گفت: ساختمان های مدارس، مساجد و همچنین خانه‌های مسکونی مردم شکاف برداشته که ضرورت دارد این ساختمان ها با تخصیص اعتبارات لازم مقاوم سازی و بازسازی شود.

نماینده سراوان با بیان این که در پی این زلزله، یک نفر فوت و 16 نفر زخمی شدند، گفت: مردم منطقه از جمعیت هلال احمر، ستاد بحران و رئیس جمهور تقاضا دارند تا ضمن تخصیص چادرهای مناسب اعتبارات مناسب را برای بازسازی این مناطق تخصیص دهند.

به گفته نماینده سراوان، بیش از 1200 ساختمان منطقه بین 50 تا 60 درصد خسارت دیدند.

هفته گذشته زلزله 7.7 ریشتری شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها