وعده حضور ستاره های بزرگ دنیا در تیم های آسیایی محقق نشد؛

ستاره های قلابی در جام باشگاه های والیبال آسیا !

کاپیتان تیم کاله آمل: مسافر مسابقه های باشگاه های جهان می شویم

عادل غلامی کاپیتان تیم کاله آمل گفت: هدف اصلی ما در این دوره از مسابقات جام باشگاه های آسیا رسیدن به عنوان قهرمانی است.
کد خبر: ۵۵۵۵۹۳
کاپیتان تیم کاله آمل: مسافر مسابقه های باشگاه های جهان می شویم


عادل غلامی کاپیتان تیم والیبال کاله آمل افزود: قهرمان این دوره از مسابقات جام باشگاه های آسیا به طور مستقیم جواز حضور در پیکارهای جام باشگاه های جهان را کسب می کند، ما نهایت توان و هدف خود را برای کسب مدال طلا بکار خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: حدود یک هفته است که با ترکیب کامل تمرینات آماده سازی تیم دنبال می شود و چون فاصله زمانی زیادی از مسابقات لیگ برتر نمی گذرد شرایط هماهنگی و آمادگی بازیکنان مطلوب و قابل قبول است.

غلامی در خصوص بازی های تدارکاتی انجام شده با تیم های ملی اظهار داشت: طبق هماهنگی های انجام شده ما 2 بازی با تیم ملی بزرگسالان انجام دادیم که موفق به شکست حریف شدیم و در یک دیدار مقابل تیم زیر 23 سال به دلیل خستگی مفرط بازیکنان تیم نتیجه را واگذار کردیم.

کاپیتان تیم والیبال کاله آمل تصریح کرد: هنوز بولتن خاصی به ما ارائه نشده که در آن از ترکیب تیم ها مطلع شویم و ترکیب حریفان را نمی شناسیم.

وی در خصوص شرایط آمادگی جسمانی بازیکنان تیم کاله آمل گفت: خوشبختانه وضعیت جسمانی بازیکنان تیم خوب است، من هم که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بودم با توجه به انجام برنامه های فیزیوتراپی روز به روز شرایطم بهتر می شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها