معاون وزیر علوم:

دانشگاهها بین 20 خرداد و 2 تیر تعطیل نیستند

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: دانشگاهها بین 20 خرداد و 2 تیر تعطیل نیستند، فقط در این فرجه امتحانی برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۵۷۱
دانشگاهها بین 20 خرداد و 2 تیر تعطیل نیستند

دکتر حسین نادری منش گفت: در زمانی که عنوان شده دانشگاه‌ها امتحانات پایان ترم را برگزار نکنند، دانشگاه ها تعطیل نیستند ابلاغیه وزارت علوم بسیار شفاف بود در این ابلاغیه فقط عنوان شده است که در این فرجه بین 20 خرداد تا دوم تیر امتحانی برگزار نشود.

وی افزود: در این ابلاغیه عنوان نشده است که تقویم آموزشی و برنامه دانشگاه‌ها تغییر کند و در واقع تغییر در تقویم آموزشی و برنامه دانشگاهها ایجاد نکرده ایم و از قبل نیز هماهنگ شده بود که ترم دوم دانشگاه‌ها نسبت به سال های گذشته زودتر برگزار شود.

معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: از سوی دیگر از دانشگاه‌ها خواسته ایم در صورت امکان، امتحانات را عقب تر یعنی پس از دوم تیرماه برگزار کنند تا ترم دوم کوتاه نشود.

 نادری منش اظهار داشت: این ابلاغیه فقط با هدف بهتر برگزار شدن انتخابات و اینکه دانشجویان بتوانند با فراغ بال و بدون مشکل در شهر و روستای خود در حوزه هایی که علاقمند هستند حضور یابند ابلاغ شد.

پس از صدور ابلاغیه وزارت علوم مبنی بر برگزار نشدن امتحانات پایان ترم دانشگاه ها در تاریخ 20خرداد تا دوم تیرماه این موضوع که کل دانشگاه ها در این روزها تعطیل هستند شایع شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها