علی‌اکبر ولایتی گفت: دولت آینده باید دولتی قانون‌گرا باشد و کار را به دست کاردان بسپارد و وزرای مختلف در آن حضور داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۵۲۵۳
دولت آینده باید قانون‌گرا باشد

علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت در جمع جامعه اسلامی فرهنگیان در محل جامعه زینب(س)  دیدار خود با مراجع اصفهان اشاره کرد و گفت: مراجع عظام تأکید داشتند اصولگرایان باید در انتخابات آینده به یک نفر برسند و ما تلاشمان این است با کاری که پایه‌گذاری کرده‌ایم دیگران را نیز همراه کنیم؛ ما یک رئیس‌جمهور بیشتر نمی‌خواهیم و سمت‌های دیگر نیز وجود دارد که همه با هم کنار بیایند و هرکس کاری را که می‌تواند انجام دهد.

وی در ادامه در پاسخ به یکی از حاضران مبنی بر ضرورت تعامل قوا اظهار داشت: در همه جای دنیا با هر سیستمی که باشد یک مجلس، قوه قضاییه و یک قوه مجریه وجود دارند و جز در سایه تعامل بین قوا امکان اینکه کشور پیش رود نیست.

ولایتی بر همین اساس تأکید کرد: پیشرفت مملکت جز در سایه تعامل قوا امکان پیشرفت مملکت وجود ندارد.

عضو ائتلاف پیشرفت در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در سال 84 طی یک نظرسنجی شما نفر اول، آقای احمدی‌نژاد دوم و هاشمی سوم بودند چرا شما کنار کشیدید؟ گفت: اصل قضیه این است که زمانی خدمت حاج‌آقا مجتبی تهرانی رسیدم و ایشان به من گفت، بر تو واجب است که بیایی و همچنین گفت که خدایا شاهد باش که من گفتم اما در آخر گفت: اگر هاشمی آمد تو نیا.

وی در پایان اضافه‌کرد: تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا هاشمی نیاید و من بیایم و آقای هاشمی هم گفت اگر فقط تو باشی نخواهم آمد اما اگر یکی دیگر بیاید من نیز می‌آیم که در این راستا همه کاندیداها قبول کردند به جز یک نفر؛ که در واقع این قضیه منجر به کنار رفتن بنده در سال 84 بود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
۰
۰
بسمه تعالی
نظر بنده سعید جلیلی رئیس جمهور و محمود احمدی نژاد معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران باشد، این عالیست.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
اصلا مشخص نیست كه شما برای ائتلاف 2+1 تبلیغ می كنید.روزی نیست كه تیتری از آنها نداشته باشید.
د
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
درسته. دولت فعلی قانون گرا نیست.منظورشون همینه دیگه!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها