موسوی در گفت وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

مشکل آب در خوزستان به رغم وجود 7 سد در استان

نماینده اهواز در مجلس با انتقاد از مشکل آب شرب و آب کشاورزی در استان خوزستان گفت: به رغم وجود 7 سد بتونی و خاکی در این استان ولی ما شاهد کم آبی هستیم.
کد خبر: ۵۵۴۸۰۹
مشکل آب در خوزستان به رغم وجود 7 سد در استان

شکرخدا موسوی امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به مشکل آب شرب و آب کشاورزی استان خوزستان گفت: در این استان در سال های گذشته برای رفع مشکل کم آبی هفت سد احداث شد اما ما همچنان با مشکل کم آبی در استان مواجه هستیم.

وی افزود: به دلیل همین مشکل کم آبی از مجید نامجو وزیر نیرو سوال کرده است که این سوال در دستور کار کمیسیون کشاورزی مجلس قرار دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سوالش در دستور کار روز سه شنبه هفته آینده این کمیسیون قرار دارد، افزود: اینجانب از وزیر نیرو خواستم که چرا مدیریت صحیح در رابطه با مهار آب و هدایت ان صورت نمی گیرد و چرا ما باید با بحران آب مواجه باشیم.

موسوی اضافه کرد: طبق برنامه پنج ساله قرار است که بر روی رودخانه کارون 16 سد احداث گردد که احداث این سدها به ضرر کشور و مملکت خواهد بود چرا که با احداث هفت سد در استان ما شاهد بی آبی و کم آبی هستیم و اگر سدهای دیگر هم احداث شود مشکل کم آبی استان بیشتر می شود.

وی افزود: متاسفانه آب استان خوزستان را به استان های دیگر منتقل می کنند که همین موضوع موجب ناراحتی و نارضایتی مردم استان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها