فدراسیون تیراندازی قصد دارد ملی‌پوشان ایران را مجددا با هزینه‌های شخصی به مسابقات ورلدکاپ امارات اعزام کند.
کد خبر: ۵۵۳۸۶۴
تیراندازان  با هزینه شخصی در ورلدکاپ امارات

اواخر ماه جاری مسابقات ورلدکاپ تیراندازی در امارات برگزار می‎شود و تیم ملی ایران با کاروانی سه نفره راهی این رقابت‌ها خواهد شد. البته فدراسیون تیراندازی که به مانند بسیاری از فدراسیون‌های دیگر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، برای اعزام تیم ملی خود به مسابقات ورلدکاپ امارات راهکار جدیدی را در نظر گرفته است و قصد دارد کاروانی سه نفره را با هزینه‌هایی شخصی به این رقابت‌ها اعزام کند. پیمان کریمی و کامران محمدی ورزشکاران اعزامی ایران به مسابقات امارت هستند که پیام رجایی به عنوان مربی آنها را همراهی می‌کند.
نواب نوری، دبیر فدراسیون تیراندازی در این خصوص به مهر، گفت: در کمیته فنی فدراسیون حد نصاب‌هایی را برای اعزام نفرات برتر به مسابقات ورلدکاپ مشخص کردیم و قرار شد هر ورزشکاری که به این مرز رسید با هزینه فدراسیون راهی رقابت امارات شود که متاسفانه هیچ کدام از نفرات نتوانستند رکوردهای مد نظر را از خود به جا بگذارند.
وی ادامه داد: پس از رکوردگیری، دونفر از تیراندازان ابراز تمایل کردند که با هزینه‌‎های شخصی و به همراه یک مربی به این مسابقات بروند.
نوری همچنین با اشاره به مسابقات تیراندازی ورلدکاپ آلمان، خاطرنشان کرد: قصد داشتیم 22 نفر را به این رقابت‌ها اعزام کنیم که با یک حساب سرانگشتی متوجه شدیم هزینه سفر این تعداد بیش از 250 میلیون تومان خواهد شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تعداد نفرات کاروان ایران را به 9 نفر تقلیل بدهیم.
فدراسیون تیراندازی در سال گذشته تیم ملی سلاح‌های بادی را به مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار شد، اعزام کرد که در آن سفر هم تعدادی از ملی‌پوشان با هزینه‌های شخصی راهی رقابت‌های مذکور شدند. مسابقات ورلدکاپ تیراندازی بیست و ششم اردیبهشت در امارات برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها