راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان اورژانس کشور در مشهد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بزودی بزرگترین بیمارستان اورژانس کشور که با کمک خیرین و همت دانشگاه علوم پزشکی استان در حال ساخته شدن است در مشهد افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۳۴۵۷
راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان اورژانس کشور در مشهد

محمود شبستری ظهر جمعه در جمع نمازگزاران در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اظهار کرد: حوزه سلامت در مشهد با استفاده از بسیج عمومی مردم و کمک‌های مردمی فعالیت‌های خوب و زیادی انجام داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر در سطح خراسان رضوی 17 هزار نفر داوطلب سلامت و در مشهد نیز هشت هزار نفر با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند.

شبستری بیان کرد: حضور خیرین فعال در حوزه سلامت در حدود 600 پروژه نیز در حوزه سلامت کمک بسیار خوبی به ساخت بیمارستانها و تجهیز امکانات آنها کرده است.

وی با اشاره به ساخت سه بیمارستان بزرگ و مجهز توسط خیرین استان اظهار کرد: این سه بیمارستان در زمینه کودکان، چشم پزشکی و اورژانس فعالیت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به حضور پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت متعدد در سطح شهر مشهد و استان بیان کرد: خدمات خانه‌های بهداشت عمومی به صورت رایگان به مراجعان ارائه می‌شود.

شبستری افزود: در تمامی روستاهای بالای 100 خانوار در سطح استان خانه بهداشت و پایگاه سلامت احداث شده که در این پایگاهها نیز خدمات مناسبی به روستاییان ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در حوزه سلامت چندین بیمارستان در حال احداث است و از همین تریبون از تمام خیران و علاقمندان به منظور مشارکت در ساخت بیمارستان دعوت به همکاری می‌کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به حضور 180 متخصص در بیمارستانها در ایام نوروز و تعطیلات بیان کرد: در تعطیلات و ایام نوروز که بسیاری از مردم به مسافرت رفته بودند خادمان مردم در دانشگاه علوم پزشکی مشغول به ارائه خدمات سلامت بودند.

شبستری گفت: در ایام نوروز سه هزار و 500 عمل جراحی در بیمارستانها و مراکز درمانی مشهد انجام شده است، همچنین در همین مدت 34 هزار نفر در بیمارستانهای استان بستری بوده‌اند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها