اطلاعیه شماره 4 ستاد انتخابات کشورصادر شد

اعلام زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها

ثبت‌نام شورای شهر از طریق دفاتر پیشخوان

ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق دفاتر پیشخوان شهری و روستایی سراسر کشور انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۵۵۳۳۸۸
ثبت‌نام شورای شهر از طریق دفاتر پیشخوان

علی فلاح رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اعلام این خبر، گفت: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت کشور، ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق شبکه دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور انجام می‌شود که در همین راستا در ایام تعطیلات نوروز، جلسات کارشناسی با وزارت کشور برگزار شد و عملیات فنی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه طبق نقطه نظر وزارت کشور، دفاتر پیشخوان سراسر کشور ملزم به ارائه خدمت فوق هستند، از کلیه دفاتر شهری و روستایی خواست تا با آمادگی کامل در این حوزه شرکت کنند.

فلاح با بیان اینکه این اولین اتفاق و فعالیت جدی واگذار شده از سوی وزارت کشور است، بر حساسیت بالای این امر تاکید کرد و ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا را آزمون بزرگی برای دفاتر پیشخوان عنوان کرد و افزود: خدمات مذکور از طریق پورتال متمرکز خدمات پیشخوان به نشانی www.epishkhan.ir ارائه می‌شود، البته تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

عضو کارگروه راهبری کشور اظهارداشت: بر اساس مصوبه کمیته تعیین نرخ کارگروه راهبری کشور، کارمزد خدمات برای داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در شوراهای شهر و روستا دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی مبلغ 17 هزار و 400 تومان و برای افراد فاقد مدرک دانشگاهی مبلغ 10 هزار و 200 تومان تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، پیش ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز شنبه آغاز خواهد شد و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها