شیرینی سال 91 همیشه با من می ماند

ندا شهسواری: هنوز اول راه هستم

بانوی پینگ‌پنگ‌باز ایران که به دلیل مخالفت شورای برون مرزی حضور در رقابت‌های قهرمانی کاپ آسیا را از دست داد، با انتقاد از این تصمیم گفت: بیشتر از این ناراحتم که دقیقه 90 و وقتی چمدانم را هم بسته بودم، با سفرم مخالفت شد.
کد خبر: ۵۵۲۴۲۳
شهسواری: همین که چمدانم را بستم گفتند نرو


ندا شهسواری با یادآوری اینکه سابقه شرکت در رقابت‌های کاپ آسیا را دارد، اظهار داشت: سال گذشته و دو سال پیش از آن در این مسابقات شرکت کردم. دو سال پیش هم پریسا صمدی نماینده ایران در کاپ آسیا بود. در کل این اولین بار نبود که قرار بود یک نماینده از بخش بانوان در مسابقات کاپ آسیا شرکت کند اما نمی‌دانم چرا امسال نسبت به این موضوع مخالفت شد.
وی تصریح کرد: من در طول تعطیلات عید فقط تمرین کردم. در واقع قید تمام تفریحاتم در این ایام را زدم تا برای کاپ آسیا آماده شوم و از این ناراحتم که دقیقه 90 مخالفت با اعزامم را اعلام کردند.  من حتی چمدانم را هم بسته بودم و قصد سفر به تهران را داشتم که متوجه شدم به دلیل مخالفت شورای برون مرزی اجازه شرکت در مسابقات را ندارم.
نماینده تنیس روی میز ایران در بازی‌های المپیک لندن ادامه داد: مخالفتی که با اعزام من شد بدجوری تو ذوقم خورد. مسئولان می‌توانستند زودتر مخالفت خود را اعلام کنند تا حداقل من اینقدر وقت و انرژی صرف آماده سازی برای شرکت در مسابقات نمی‌کردم. به هر حال کاپ آسیا رویداد مهمی بود که از نظر رنکینگ جهانی هم برای من اهمیت داشت.
شهسواری گفت: البته اگر یک مربی خانم همراه من به محل برگزاری مسابقات کاپ آسیا اعزام می‌شد، مشکلی برای شرکت در مسابقات نداشتم اما نمی‌دانم چرا این کار را هم انجام ندادند. حتما مسئولان فدراسیون برای این کار هم خود دلیلی دارند.
این بانوی تنیس روی میز ایران با اشاره به اینکه مسابقات جهانی فرانسه را پیش رو دارد و از امروز تمریناتش را برای آماده سازی بیشتر جهت شرکت در این رقابت‌ها در اصفهان و همراه با دیگر ملی‌پوشان دنبال می‎کند، یادآور شد: البته اردوی تیم ملی از پانزدهم فروردین‌ماه آغاز شده اما من به دلیل اینکه کاپ آسیا را در پیش داشتم در آغاز اردو شرکت نکردم اما حالا که حضورم در این رقابت‌ها منتفی شده است، تمریناتم را با تیم ملی پیگیری می‌کنم.
ندا شهسواری در پایان تاکید کرد: کاپ آسیا می‌توانست تجربه خوب و جدیدی پیش از حضور در رقابت‌های جهانی به من بدهد اما حیف که به خاطر مخالفت شورای برون مرزی هم این فرصت را از دست دادم و هم کل تعطیلات نوروز را.
به گزارش مهر، مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا 23 تا 25 فروردین ماه در هنگ کنگ برگزار می‌شود. نوشاد و نیما عالمیان به عنوان نمایندگان ایران روز سه شنبه عازم محل برگزاری این مسابقات می‌شوند. مسابقات جهانی هم اردیبهشت ماه در فرانسه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها