برترین‌های ورزش ایران در سال 1391 که به همت شورای هماهنگی ورزش رادیو انتخاب شده‌اند، طی مراسمی در روز چهارشنبه بیست و سوم اسفند در ساختمان شهدای رادیو معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۵۴۸۹۷۹

دبیر شورای هماهنگی ورزش صدا و مدیر رادیو ورزش در این باره به جام‌جم گفت: مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران از سال 1383و به همت شورای هماهنگی ورزش رادیو آغاز به کار کرد و همه ساله این انتخابات با استقبال مردم و اهالی ورزش انجام می‌شود. امسال نیز با توجه به نتایج ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک این انتخابات با شکوه بیشتری برگزار شد.

مجید ندیری افزود: انتخاب برترین‌های ورزش ایران در سال 1391 از اول دی ماه هرروز به مدت نیم ساعت در جدول پخش برنامه‌های رادیو ورزش قرار گرفت و تا سه‌شنبه بیست و دوم اسفند یعنی یک روز مانده به معرفی ورزشکاران برتر ادامه خواهد داشت. در این نظرسنجی که به صورت تلفنی، اینترنتی و پیامکی در شبکه‌های ورزش، جوان، تهران، صدای‌آشنا و ایران‌صدا بصورت همزمان و هماهنگ صورت گرفته است حدود 70 هزار نفر از قهرمانان،مربیان، مدیران ورزش، خبرنگاران، کارشناسان و مردم علاقه‌مند، سه ورزشکار مرد، سه ورزشکار زن، سه ورزشکار جانباز و معلول، یک مربی برتر و یک ورزشکار اخلاق مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند.

ندیری گفت: با توجه به کامل بودن این نظرسنجی، انجمن تخصصی نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی نیز با اعلام مشارکت در این امر، ورزشکاران برگزیده در این مراسم را به عنوان برترین‌های این انجمن پذیرفته و اسامی ورزشکاران را به انجمن جهانی نویسندگان ورزشی (ایپز) رسما اعلام خواهد کرد.

مدیر رادیو ورزش افزود: مراسم پایانی انتخاب ورزشکاران برتر سال 91 چهارشنبه بیست و سوم اسفند، ساعت 9 در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو و با حضور بزرگان ورزش ایران برگزار می‌شود و به برگزیدگان تندیس ویژه و لوح سپاس اهدا خواهد شد. این مراسم به طور زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف 92 مگاهرتز پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها