مسئولان تیم فوتبال العین امارات برای رو‌برو شدن با استقلال ایران حاشیه‌ها و ادعاهای همیشگی خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۵۴۸۸۱۶

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و العین امارات در دومین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در روز چهارشنبه هفته جاری و در ورزشگاه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین دلیل مسئولان العین برای حضور در ایران تصمیم گرفته اند که امشب با یک هواپیمای اختصاصی راهی تهران شوند.

العین به سرپرستی خالد آل نهیان در تدارک سفری بدون دردسر به تهران است، اگر چه وی معتقد است که در 9 روز اخیر العین به دلیل بازی های فشرده،فشارهای زیادی را متحمل شده است.

وی در گفت وگویی با روزنامه الاتحاد امارات اعلام کرده که العینی ها با همه توان به با ترکیبی کامل مقابل استقلال ایران حاضر خواهند شد.

محمد عبید حمدون، یکی دیگر از اعضا هیئت رئیسه باشگاه العین خبر داد که برای کسب 3 امتیاز به تهران می آیند تا آبی های ایران را شکست دهند، اگر چه وی معتقد کسب یک امتیاز در تهران نیز می تواند نتیجه مثبتی برای این تیم اماراتی باشد.

 

وی در ادامه صحبت هایش مطرح کردن با یک ادعایی واهی مدعی شده که تیم های حاشیه خلیج فارس برای بازی با نمایندگان ایران پس از ورود به فرودگاه و هتل در شهرهای ایران با مشکل مواجه هستند.

حمدون در ادامه ادعاهایش تاکید کرده که حواشی و شرایط دشوار در دیدار با تیم ‌های ایرانی در جریان برگزاری جلسات تمرینی نیز وجود دارد و به همین دلیل سلیمان محمود، مدیر روابط عمومی باشگاه العین از 10 روز پیش به ایران آمده و با مسئولان سفارت امارات در تهران و مسئولان باشگاه استقلال جلساتی را برگزار کرده است تا العین با حضورش در تهران با شرایط خوبی روبرو شوند.

العین در دیدار اول خود برابر الهلال عربستان به پیروزی 3 بر یک رسید و استقلال نیز در برابر الریان قطر به تساوی 3 بر 3 رضایت داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها