نوروزی به تیم ملی دعوت می شود

درهای باز انتقاد!

پس از استعفای نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز؛

باقری: زارع پور استعفای پوستین دوز را ندیده است

دبیر فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه فاطمه پوستین دوز به طور رسمی از نایب رئیسی این فدراسیون کناره گیری کرده است، گفت: البته وی پیش از این هم استعفا داده بود که ظاهرا در بازگشت دوباره قرار شده بود همکاری او تا پایان سال ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۷۰۶۲
باقری: زارع پور استعفای پوستین دوز را ندیده است


احسان باقری ضمن تائید استعفای فاطمه پوستین دوز از نایب رئیسی امور بانوان این فدراسیون، یادآور شد: خانم پوستین دوز پیش از این هم اعلام استعفا کرده بودند که البته پس از مذاکره با رئیس فدراسیون به کار بازگشتند اما ظاهرا همان زمان قرار شده بود این همکای تا پایان سال ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: در هر صورت نایب رئیس امور بانوان فدراسیون تنیس روی میز استعفای خود را به فدراسیون ارائه کرده‌اند اما آقای زارع پور به دلیل اینکه در تهران نیستند هنوز استعفای وی را ندیده‌اند تا در مورد آن تصمیم بگیرند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که "یعنی مشکل و اختلاف نظری در اعلام استعفای فاطمه پوستین دوز نقش نداشته است"؟، گفت: من نه با وی صحبت کرده‌ام و نه متن اسعفای او را خوانده‌ام. اگر هم صحبتی بوده بین او و رئیس فدراسیون انجام شده و من از آن بی اطلاع هستم.  بنابراین هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم.
به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه پوستین دوز، نایب رئیس امور بانوان فدراسیون تنیس روی میز است که چندی پیش، با وجود اعلام استعفا و پس از توافق‌های صورت گرفته به فدراسیون بازگشت با این حال وی روز سه شنبه دوباره اعلام قطع همکاری کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها