عرب ها آرسنال را هم می خرند

یک کنسرسیوم در خاورمیانه به زودی پیشنهاد 2.3 میلیون دلاری برای خرید کل باشگاه آرسنال در لیگ برتر انگلیس را خواهد داد.
کد خبر: ۵۴۶۲۴۶
عرب ها آرسنال را هم می خرند


روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد، این کنسرسیوم که حاضر به افضای هویتش نشده است می خواهد سهم ˈ استن کروئنکهˈ مالک آمریکایی آرسنال را هم بخرد تا مالکیت تمامی باشگاه را در اختیار بگیرد.
هرچند که نام این کنسرسیوم اعلام نشده ولی گفته می شود که سرمایه گذارانش از قطر و امارات متحده عربی هستند.
هدف این سرمایه گذاران عرب، تبدیل این باشگاه به یکی از نیروهای موثر در فوتبال اروپا و آمریکا است. دست اندرکاران این کنسرسیوم باشگاه آرسنال را یکی از باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا می دانند که در حال حاضر در حد نامش نیست و در خطر سقوط به رده های پایین قرار دارد.
در صورتی که این کنسرسیوم به هدف خود برای خرید آرسنال برسد بهای بلیت در ورزشگاه اتحاد آرسنال درلندن را کاهش خواهد داد تا فضای ورزشگاه قدیمی هایبری ، ورزشگاه تاریخی آرسنالی ها احیا شود.آینده آرسن ونگر سرمربی کنونی ارسنال به رغم آنکه سرمایه گذاران عرب گفته اند از دانش فوتبال او به خوبی آگاه هستند و می خواهند در باشگاه بمانند در هاله ای از ابهام است.
به این ترتیب آرسنال هم به حلقه های زنجیری از تیم های فوتبال اروپایی خواهد پیوست که با افزایش روز افزون علاقمند سرمایه گذاران خاورمیانه مالک عرب پیدا می کند.
منچسترسیتی در سال 2008 توسط یکی از اعضای خاندان حاکم در ابوظبی خریدار شد ، خانواده الحصاوی هم ناتینگهام قهرمان دو دوره جام اروپا را در سال گذشته خرید. باشگاه پاری سن ژرمن در فرانسه و مالاگا در اسپانیا هم در اختیار سرمایه گذاران قطری قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها