گفت و گو با مصطفی کارخانه سرمربی تیم متین ورامین ؛

هنوز دینم را به والیبال ورامین ادا نکرده ام

یکشنبه سرنوشت والیبال متین رقم می خورد

کارخانه: همه دلخوشی مردم ورامین هستیم

تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر برگزاری بازی های سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در سالن 12 هزار نفری آزادی ، با واکنش باشگاه متین ورامین مواجه شد، باشگاهی که میزبانی جدال با سایپا را حق خود می داند و به همین دلیل تهدید به کناره گیری کرده است.
کد خبر: ۵۴۵۴۳۰
کارخانه: همه دلخوشی مردم ورامین  هستیم

 

تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر برگزاری بازی های سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در سالن 12 هزار نفری آزادی ، با واکنش باشگاه متین ورامین مواجه شد، باشگاهی که میزبانی جدال با سایپا را حق خود می داند و به همین دلیل تهدید به کناره گیری کرده است.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال دلیل اصلی تصمیم خود را برقراری نظم و انضباط در روز تعیین سرنوشت فینالیست های لیگ برتر دانست. نظمی که به باور منوچهر پورحسن رئیس این سازمان تا به حال در سالن های مختلف به خوبی برقرار نشده و هیچ تضمیمی وجود ندارد که در دیدار سوم متین ورامین با سایپا و پیکان تهران با کاله مازندران به اجرا در آید .

با این وجود مصطفی کارخانه، سرمربی تیم متین ورامین در این باره به جام جم ورزشی، گفت:ما نه زیاده خواه هستیم و نه می خواهیم حق کسی را پایمال کنیم. طبق آیین نامه لیگ والیبال این حق باشگاه متین است که در بازی سوم هم میزبان باشد و گرنه هم فدراسیون والیبال و هم سازمان لیگ را دوست داریم و درخواستمان هم دوستانه است.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی ورامین برای راه اندازی تیم متین حدود دو میلیارد تومان هزینه کرده است، گفت: تیم والیبال متین همه دلخوشی مردم ورامین است و با جان و دل این تیم را دوست دارند . ما اگر بر خواسته خود اصرار داریم به خاطر حق مردم است، از طرفی نباید بخش خصوصی را که چنین سرمایه ای به والیبال تزریق کرده دچار یاس و دلسردی کنیم، چون ماموریت ما فعلا پایان  نیافته و می خواهیم پاسخ محبت این مردم و بخش خصوصی را بدهیم.

اما برای کاهش تنش ها و بی اخلاقی های ادامه دار در لیگ والیبال چه باید کرد؟ کارخانه در پاسخ به این پرسش ما گفت: به هر ترتیب حساسیت رقابت های لیگ امسال بسیار بالا بود و متاسفانه در چند مسابقه از جمله بازی ما سایپا حوادث ناخوشایندی رخ داد. به نظر من وظیفه همه ما اعم از باشگاه، مربی، بازیکن و فدراسیون است که در این رابطه فرهنگ سازی کرده و این مسایل را ریشه کن کنیم.

تا آن موقع باید دست روی دست گذاشت و هیچ برخورد انضباطی انجام نداد؟ سرمربی متین در این رابطه تصریح کرد: به نظر من بهترین برخورد انضباطی که در این رابطه می توان انجام داد جریمه های سنگین و کسر امتیاز از تیم های خاطی است . در عین حال  نباید از فرهنگ سازی هم غافل بود و این دو ، مکمل هم برای ریشه کنی بداخلاقی در لیگ والیبال خواهند بود.

سرمربی اسبق تیم های ملی با ابراز رضایت از کیفیت فنی رقابت های امسال لیگ برتر والیبال در پاسخ به این پرسش که در صورت مخالفت فدراسیون با خواسته شما ، چه تصمیمی خواهید گرفت، گفت: همان طور که گفتم ما به دنبال حق و حقوق تیم مان هستیم، با وجود این باشگاه قانونمداری هستیم و  در نشست  روز یکشنبه هیات رئیسه باشگاه تصمیم نهایی خود را در این رابطه اعلام خواهیم کرد . هر چند امیدواریم فدراسیون خواسته ما را برآورده کند ، اما هنوز تصمیم ما مبنی بر کناره گیری یا ادامه حضور قطعی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تركی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
سلام ، این تنشهای بوجود اومده تو لیگ امسال از جانب تماشاگرا بوده و به نظر من این تماشاگرا هستن كه باید درموردشون تصمیم گرفته بشه كه حداقل از چندتا مسابقه دور باشن و دیگه این حركات زشت رو انجام ندن و به والیبال لطما نزنن هر تحریكی هم بوده از طرف تماشاگرا بوده، وگرنه بازیكنان ملی پوش هیچ زمانی به دوستش توهین نمیكنه و زحمات چندین ساله خودش رو به باد نمیده.

نیازمندی ها