به همراه داوران المپیکی ایران؛

خطیب برای حفظ کشتی در المپیک به تفلیس رفت!

برخی قهرمانان کشتی کشورشان را نابود می کنند

خطیب: برای جام جهانی داستان ها درست کردند

سرپرست فدراسیون کشتی پس ازسکوتی چند روزه صبح امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و در خصوص جام جهانی و برخی دیگر از مسائل مهم روز کشتی صحبت کرد.
کد خبر: ۵۴۵۳۷۲
خطیب: برای جام جهانی داستان ها درست کردند


به گزارش جام جم خطیب در این برنامه به مجری برنامه گفت : از کشتی انتظارات زیاد است. وقتی به هر دلیل قبول مسئولیت کردم، انتظار بود با برنامه پیش بروم. در شروع کارم برنامه 30-40 صفحه ای به عباسی دادم و بر اساس آن پیش رفتم. با تعیین کادر فنی و آمدن رسول خادم در ابتدا در آسیا در تمام رده ها قهرمان شدیم. بلافاصله جام جهانی بود و در هر دو رشته اول شدیم. نتیجه کار ما قهرمانی در تمام رده ها بود جز نوجوانان که پنج کشتی گیر ما به رژیم اشغالگر قدس خوردند. در این آخرین مسابقه هم تیم آزاد قهرمان جام جهانی شد و فرنگی با تیم دومش نایب قهرمان شد. در نتیجه گیری فدراسیون کشتی چه باید می کرد که نکرده است؟
خطیب ادامه داد: در جامهایی شرکت کرده ایم که در 10 سال اخیر سابقه نداشته است. به جام مدوید یا یاریگین رفتیم و مسابقات دیگر که اسمشان در ذهنم نیست. دیگر چه باید می کردیم. یعنی ما باید به کره دیگر می رفتیم و مدال می گرفتیم تا انتقاد نشود؟

وی دیگر اقدامات فدراسیون را در رابطه با اجرای کامل برنامه های مختلف عنوان کرد و افزود:
در جریان جام جهانی که ایران میزبان شد داستان ها درست کردند که چرا ایران زیر بار میزبانی مسابقاتی رفته که خروجی ندارد. در تنیس که فوق العاده حرفه ای است مسابقات قهرمانی جهان دارد و بهترین های کشورها حضور پیدا می کنند. جام جهانی را در حالی برگزار کردیم که کشتی تحت تاثیر تحریم در سال 20 – 20 (2020) قرار داشت. رئیس فدراسیون روسیه، ترکیه، آمریکا و آذربایجان اعلام کردند شما ابرقدرت کشتی هستید و باید کاری کنیم که این ورزش حفظ شود. شکوه و هیجان مسابقات، توسط نمایندگان IOC در این مسابقات دیده شد. همچنین پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مایه افتخار و دلگرمی ما شد.

خطیب در مورد گریه کردنش پس از قهرمانی کشتی آزاد در جام جهانی گفت: در فینال یکسره گریه می کردم. چرا خوبی ها را بد جلوه می دهید. چرا بی پولی ها را جلوه می دهید در حالی که در کشور مشکلاتی وجود دارد. گریه من گریه درد بود که در این یک سال به من هجوم آوردند. یوردانوف و مامیاشویلی رئیس فدراسیون بلغارستان و روسیه هستند. ببینید کشتی کشورشان را به چه وضعی درآورده اند، یا در ترکیه. برخی قهرمانان کشتی کشورشان را نابود کردند.

وی در مورد نرفتن به فدراسیون کشتی طی هفته اخیر گفت: یک روز کمیته المپیک بودم، یک روز با آقای ساور جلسه داشتم و دو روز در خانه کشتی با مربیان تیم ملی تا 10 شب جلسه داشتم اما متاسفانه مطالب مختلفی می نویسند که خطیب فدراسیون نمی رود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها