برخی قهرمانان کشتی کشورشان را نابود می کنند

خطیب: برای جام جهانی داستان ها درست کردند

پیام رهبر انقلاب مایه مباهات جامعه کشتی است

خطیب: فیلا یک میزبانی دیگر به ایران می دهد

سرپرست فدراسیون کشتی با تشکر از همه مسئولانی که این فدراسیون را در برگزاری مسابقات جام جهانی همراهی کردند گفت: پیام تبریک مقام معظم رهبری مایه مباهات و خوشحالی جامعه ورزش به خصوص خانواده کشتی شد.
کد خبر: ۵۴۳۶۱۵


حجت الله خطیب  ضمن بیان این مطلب افزود: پیامی که رهبر معظم انقلاب برای قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران صادر فرمودند برای بنده و همه اهالی کشتی مایه افتخار و مباهات است و امیدوارم بتوانیم در رویدادهای آینده نیز با کسب عناوین پرتعداد قهرمانی موجبات خوشحالی ایشان را فراهم کنیم. همه ما سرباز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت و سربلندی ایران عزیز انجام خواهیم داد.

وی با تشکر از همه مسئولانی که برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی و آزاد فدراسیون کشتی را همراهی و کمک کردند گفت: قبل از اینکه میزبانی جام جهانی را قبول کنیم خیلی‌ها انتقاد کردند که چرا در این شرایط این میزبانی را پذیرفته‌ایم. اما همه دیدند که ما چه میزبانی داشتیم و جام جهانی با چه کیفیت بالایی برگزار شد.

سرپرست فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان فدراسیون جهانی رضایت بسیار زیادی از میزبانی ایران داشتند و کشورهای شرکت کننده نیز از وضعیت برگزاری جام جهانی رضایت داشتند و بارها از مسئولان فدراسیون کشتی ایران تشکر کردند. حضور پرشور تماشاگران و حمایت هایی که آنها داشتند مثالزدنی بود. این مسابقات نقطه عطفی در تاریخ کشتی ایران بود و قطعا فیلا اگر میزبانی دیگری باشد آن را به ایران خواهد داد.

حجت الله خطیب با تاکید بر اینکه مسئولان کمیته بین المللی المپیک هم میزبانی شایسته ایران را دیدند به مهر گفت: در این مدت تلاش کردیم تا نشان دهیم تصمیمی که برای حذف کشتی از المپیک گرفته‌اند، منطقی نیست و امیدواریم با نشست هایی که برگزار کردیم و مذاکراتی که صورت گرفته است بتوانیم همچنان کشتی را در رقابتهای المپیک حفظ کنیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها