اولیویرا: امروز برای تراکتورسازی تاریخی بود

کد خبر: ۵۴۴۸۱۰


تونی اولیویرا می‌گوید خیلی خوب است که تراکتورسازی کارش در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی آغاز کرده است، او معتقد بود امروز یک روز تاریخی برای این تیم بوده است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر الجزیره امارات اظهار کرد: امروز یک روز تاریخی برای تراکتورسازی بود. ما اولین بازی آسیایی‌مان را انجام دادیم و توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. امروز به چیزی که در فوتبال خیلی مهم است یعنی به دست آوردن یک نتیجه شیرین رسیدیم. بازیکنان ما کاملا برنامه‌ریزی شده و با تمرکز بازی کردند. نقاط ضعف و قوت حریف را پیش از بازی به آنها گفته بودیم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم گفته بودند که به قدرت خودشان اطمینان داشته باشند. هر کسی باید به پتانسیل خودش اعتماد داشته باشد و مثل همیشه این بازیکنان بودند که نتیجه را رقم زدند. امروز روز روشنی برای تراکتورسازی و همه ما بود.

اولیویرا درباره الجزیره گفت: امروز توانستیم از تیمی که در دقایقی از بازی برای ما مشکل‌ساز شده بود، عبور کنیم. آنها هر لحظه می توانستند نتیجه بازی را عوض کنند اما در پایان ما بودیم که بازی را بردیم. تراکتورسازی امروز خیلی با برنامه و از روی حساب و کتاب بازی کرد. من از همه بازیکنان راضی هستم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تراکتورسازی درباره نقش هواداران در این پیروزی گفت: درباره هواداران باید بگویم که آنها همیشه پشتیبان ما بودند. امروز هم به ما کمک کردند که روبه جلو حرکت کنیم و با وجود مشکلاتی که داشتند و از صبح زود به ورزشگاه آمده بودند اما خیلی خوب تیم محبوب‌شان را تشویق کرده و در برد امروز ما سهیم هستند.

تونی اولیویرا درباره برنامه‌اش برای بازی‌های آینده تراکتورسازی گفت: ما امروز وارد یک دوی ماراتن شدیم. بعد از این دو بازی خارج از خانه با الجیش و الشباب داریم اما این بازی دیگر برای ما تمام شد و از الان باید به فکر بازی با نفت باشیم. خیلی خوب بود که کار خود را در آسیا با پیروزی شروع کردیم. فعلا دیگر به بازی‌های لیگ قهرمانان فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان روی لیگ است. دو بازی مهم در لیگ داریم که باید حواسمان برای این بازی‌ها جمع باشد.

وی در ادامه درباره تماشاگران تبریزی افزود: حضور تماشاگران عالی بود. آنها یکدل بودند و ما را تشویق کردند. بزرگترین قدرت تراکتورسازی هوادارانش هستند و ما بدون آنها هیچ هستیم. هواداران روح ما هستند و من کاملا در اختیار آنها هستم.
در ادامه خبرنگاری از اولیویرا پرسید که چرا به بازیکن گلزنی مثل ابراهیم‌زاده، دقایق بیشتری بازی نداد که او در پاسخ اظهار کرد: او امسال بیشتر از پارسال بازی کرده است. من تشخیص می‌دهم که چه بازیکنی کی به زمین برود. بازیکن باید به هنگام رفتن به زمین از همه نظر آماده باشد که بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.
همچنین خبرنگار دیگری به سرمربی تراکتورسازی گفت، شایعه مذاکره‌اش با تیم‌های دیگر خلاف حرفی است که درباره تماشاگران زده است که تونی در پاسخ گفت: وقتی گفتم کاملا در اختیار هواداران هستم،‌ حرفم جدی بود. اکنون همه حواسم به تراکتورسازی است و با جای دیگر صحبتی نکردم. پیش از این هم شایعه شده بود که با پرسپولیس مذاکره کردم که آن را رد می‌کنم. زمان زیادی تا پایان قراردادم باقی مانده که اگر خدا بخواهد در تبریز می‌مانم.
در پایان خبرنگاری به اولیویرا گفت که انتظار داشته است پس از پیروزی شیرین تراکتورسازی، چهره سرمربی این تیم را بشاش‌تر ببیند که تونی در این باره گفت: ممکن است شادی من به صورت لبخند نمود پیدا نکند اما می‌دانید که من از درون شاد هستم. وقتی کارمان درست باشد و نتیجه لازم را بگیریم، من هم خوشحال خواهم بود. همکاران من چه ایرانی و چه پرتغالی، حرفه‌ای کار می‌کنیم و هدف ما خوشحال کردن هواداران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها