صدور پلاک ویژه برای معلولان متوسط

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از موافقت پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص صدور پلاک ویژه تردد برای معلولان متوسط خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۷۳۲
صدور پلاک ویژه برای معلولان متوسط

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، یحیی سخنگویی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی تا پایان سال چند برنامه متنوع برای معلولان تحت پوشش خود دارد، گفت: واگذاری مسکن‌های معلولان در طرح نهضت تأمین مسکن در حال اجراست که تا پایان سال تعداد قابل توجهی از این افراد مسکن‌های خود را تحویل می‌گیرند.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات سازمان بهزیستی برای قشر معلول پرداخت بن کالا است به طوری که به دستور رییس سازمان تا پایان سال به تمامی معلولان این تسهیلات پرداخت می‌شود.

سخنگویی به موافقت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص صدور پلاک ویژه تردد به معلولان متوسط اشاره کرد و افزود: با موافقت پلیس راهور به زودی معلولان متوسط و واجد‌شرایط پلاک ویژه می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در گذشته تنها معلولان شدید از این تسهیلات استفاده می‌کردند که با رایزنی‌های صورت گرفته از این به بعد معلولان متوسط نیز از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به برنامه‌های توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور ویژه معلولان اشاره کرد و افزود: در سال جاری تسهیلات ویژه‌ای در این بخش پیش بینی شده بود که می‌توان به پرداخت شهریه دانشجویی و دانش آْموزی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
س
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
وعده سر خرمن است

نیازمندی ها